Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

GamblersCup schreef:Voor mij geen IPL meer. Ik was ook bij Pulzzz. Leuk resultaat als je regelmatig langsgaat. Zo goed als haarvrij! Toen kon ik eventjes niet, en binnen de kortste keren weer een volle bos hoor. Maar na dat jaar regelmatig behandelen was ik wel heel wat geld lichter. Had ik er graag voor overgehad als het daarna ook grotendeels weg zou blijven. Maar dat deed het dus niet. En dat het met hormonale schommelingen te maken zou hebben, da's dan wel héél toevallig, op het moment dat ik met het flitsen stop...
Ik was heel positief toien ik behandeld werd, maar ik ga niet meer terug. Zonde van het geld geweest. Wéér iets wat niet werkt. Ook al beweren zij van wel.

Mars schreef:GamblersCup schreef:Voor mij geen IPL meer. Ik was ook bij Pulzzz. Leuk resultaat als je regelmatig langsgaat. Zo goed als haarvrij! Toen kon ik eventjes niet, en binnen de kortste keren weer een volle bos hoor. Maar na dat jaar regelmatig behandelen was ik wel heel wat geld lichter. Had ik er graag voor overgehad als het daarna ook grotendeels weg zou blijven. Maar dat deed het dus niet. En dat het met hormonale schommelingen te maken zou hebben, da's dan wel héél toevallig, op het moment dat ik met het flitsen stop...
Ik was heel positief toien ik behandeld werd, maar ik ga niet meer terug. Zonde van het geld geweest. Wéér iets wat niet werkt. Ook al beweren zij van wel.
Dit dus. Exact dezelfde ervaring, ik kan mensen alleen maar aanraden hun geld in hun zak te houden. Of je moet het niet erg vinden om elke 6 weken te blijven langs gaan. Doe je dat niet dan groeit alles weer volle bak terug. Bij mij is in ieder geval niet meer te zien dat er ooit iets aan geflitst is. Ook absoluut geen verminderde haargroei of iets.
)
vuurneon schreef:Ts, heb je wel donkere haren? Want het werkt niet voor blonde haren.
en ik ben het scheren zooooo zat!! Traiectum schreef:Verzekering vergoedt (zo ver ik weet) alleen behandeling van gezichtsbeharing, en alleen na een doorverwijzing van een arts. Persoonlijk zou ik er niet aan beginnen - ik heb ook donkere haren en een hele lichte huid, maar alles is gewoon weer teruggegroeid.
C_estmoi schreef:Traiectum schreef:Verzekering vergoedt (zo ver ik weet) alleen behandeling van gezichtsbeharing, en alleen na een doorverwijzing van een arts. Persoonlijk zou ik er niet aan beginnen - ik heb ook donkere haren en een hele lichte huid, maar alles is gewoon weer teruggegroeid.
ook lichaamsbeharing kan in sommige gevallen vergoed worden, maar alleen wanneer sprake is van een medische indicatie, dus bijvoorbeeld een ontstekingsreactie op scheren én donkere haargroei
Yv_ schreef:Ik heb het gedaan een paar jaar geleden, ben ook dik 2 jaar bezig geweest (uiteraard met tussenposen).
1500 euro lichter en toen was het nog steeds niet helemaal weg. En dat terwijl ik het ideale lichte huidje heb met donkere haren zeg maar. Was overigens alleen bikinilijn voor die 1500 euro. Nu, paar jaar verder, zie je nauwelijks dat ik ooit laser heb gedaan. Daarbij deed het ook nog verrekte pijn.
Nee, weggegooid geld helaas
hannah2312 schreef:Dus als je donkere haargroei hebt word het vergoed? of moet het het beide zijn

xJess schreef:Yv_ schreef:Ik heb het gedaan een paar jaar geleden, ben ook dik 2 jaar bezig geweest (uiteraard met tussenposen).
1500 euro lichter en toen was het nog steeds niet helemaal weg. En dat terwijl ik het ideale lichte huidje heb met donkere haren zeg maar. Was overigens alleen bikinilijn voor die 1500 euro. Nu, paar jaar verder, zie je nauwelijks dat ik ooit laser heb gedaan. Daarbij deed het ook nog verrekte pijn.
Nee, weggegooid geld helaas
Precies mijn ervaring.