Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xalm schreef:Hier ook iemand die de normale controle afspraak met de tandarts steeds uitstelt. Hij heeft ongeveer 9 maanden geleden laten weten dat 1 (?) van mijn verstandskiezen scheef ligt/groeit en er dus uit moest maar daar zouden we het de volgende keer wel over hebben (de keer erop is hij het vergeten). Ik voel ze wel doorkomen met m'n tong maar heb er geen last van..
Maar ik, held op sokken ben doods en doods benauwd voor de tandarts/chirurg whatever dus ik blijf het maar uitstellen..
...Nu goede voornemens.....en gelijk afspraak gemaakt bij tandarts....Doorverwezen voor verstandskiezen naar kaakchirurg dat gaat de 31e gebeuren.... 13 feb 1e afspraak ta om e.a te maken....
? Dus ik houd het nog maar even voor me
.
.
. _KimmeL schreef:Ja ik haha! Ik heb ervaring met verstandskiezen weg laten snijden bij de kaakchirurg, rechterkant kies boven+onder, ik moet nog terug voor links.
Alleen denk ik dat je mijn horrorverhaal liever niet wilt horen, anders durf je morgen helemaal niet meer te gaan? Dus ik houd het nog maar even voor me
.
Gelukkig hebben de meeste hier positieve ervaringen.
Succes morgen! Laat je ons weten hoe het is gegaan TS, ik ben benieuwd naar je ervaring! Misschien hebben we nog wel wat goede tips.
.
ik wilde voornamelijk weten wat hij aan het doen was en wat de geluiden nou waren. Reuze interessant joh
.
). 
carr_friesje schreef:Júist dat gesjor, gekraak, die geluiden, geen controle hebben over wat er gebeurt, etc.
Dát vind ik echt dood en doodeng.
? Ze kunnen 'm er zo uitsnijden in de meeste gevallen! Je zit er nog geen 4 minuten & merkt er echt amper iets van
Succes dadelijk!
Gelukkig een fijne kaakchirurg die me er doorheen heeft gepraat.
Mavelle schreef:Nou geen verstandskiezen, maar ik heb implantaten laten plaatsen. Die in je kaakbot geboord moeten worden. Ik zou zo weer gaan, echt geen centje pijn gehad. De oude kiezen zijn getrokken en gehecht, ook daar geen last van gehad.