Opgezet buikje na (avond)eten.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 19:31

Heb ik ook last van, vind het niet erg. Heb ook een tijd veel aan hardlopen gedaan en buikspieroefeningen, maar dat helpt toch niet. Zolang het maar geen dikke vetbuik is vind ik het niet erg.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 19:33

Herkenbaar. Ik had dat nooit.. was dan ook behoorlijk stevig en mijn maag vrij ruim dus niet zo last van opzetten
Nu na een GBP zie ik het ook gebeuren, dat na het eten mijn maagje zo ongeveer ontploft en dus ook uitsteekt.
Heel normaal dus. zal alleen minder opvallen als je al dik bent ;)

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 19:37

vuurneon schreef:
Teken dat je normaal bent :D niet druk om maken, niet daardoor opeens minder gaat eten maar 'gewoon' accepteren dat ons lichaam nu eenmaal zo werkt :)

Precies! En geen reden om hier onzeker over te zijn.
Het is niet minder mooi, het is juist gezond.

SheeNegro

Re: Opgezet buikje na (avond)eten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 19:40

En jongens schenken daar geen aandacht aan hoor! Iemand dat je graag ziet, ziet je savonds even graag als smorgens. Als je het hun zou vragen zou het hun niet eens opvallen ;)

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 23:08

Jaa ik heb dat ook ! En idd je lijkt écht zwanger.
Laatst iemand in de maling genomen, foto van buik gemaakt, en naar 'm door gewhatsapt
Hij kwam gelijk met babykleding aanzetten whaha.

Ik moet na het douchen eigenlijk altijd naar het toilet,
Dus ik douche altijd na het eten, dan is 't zo weer weg :D

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-14 21:30

Hoe lang douche je dan Angelique?

En tis voor mij verder geen probleem, zit me alleen een beetje in de weg, dusja x'D
Dan maar ermee leven ^^

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 21:36

Ik had hier ook erg last van maar eet nu sinds 3 maanden geen brood meer en het 'probleem' is verleden tijd :)
Ik merk nu dat ik bij het eten van brood direct een opgezwollen/gevoelige buik heb en bijv in een restaurant na een broodje vooraf al eetlust verlies.

Het enige wat ik veranderd heb is mijn lunch (ontbeet altijd al met havermoutpap) en ik voel me 's avonds gewoon zelfs na een flinke tarwemaaltijd (pasta bijv) gewoon nog 'slank'.

Veel mensen hebben moeite met het goed verteren van brood maar omdat het gewoon zo lekker makkelijk is is dat iets wat men dan maar voor lief neemt. Je zou het eens kunnen proberen, ik merkte na een paar dagen al verschil :)

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-14 21:50

Hmm het gaat bij mij meer om de avond. Na een avondmaaltijd enzo. Brood eet ik alleen als lunch op school en op school boeit het me niet. Alleen in de avond want vaak ga ik nog naar buiten na mijn maaltijd haha x'D

Ontbijt je nou nog steeds met havermout of?

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 22:02

Bij mij was het ook altijd 's avonds hoor :) Had overdag nergens last van maar 's avonds altijd een ballon-buik...
Denk dat het avondeten toch veel makkelijker verteerd wordt omdat je buik niet nog steeds bezig is met het taaie brood wegwerken... Zo voelt het in ieder geval.

Ik ontbijt nog steeds met havermout ja.

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-14 22:14

Ah op die manier, ik snap m al ^^

Haha nee over dat havermout vroeg ik me af, ben sinds kort aan het experimenteren met havermout dus (:

Miss_Caroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 22:45

Heb het ook. Ben dun, kleine borsten en 's avonds een dikke buik. Best wel logisch ook als je je zelf de hele dag vol stopt met eten. Dat gaat in je buik zitten, en dan wordt je buik dus dikker. Heel logisch.
's Ochtends heb ik ook een hele platte buik, dan zit er ook geen eten in je maag.

Wat ik ook eet, boord, yoghurt, fruit.. hoe meer ik eet hoe dikker mijn buik

Kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 22:49

Ik heb precies hetzelfde als jij, hartstikke dun. Je moet gewoon je eten even laten 'afzakken' en dan gaat het vanzelf weer weg. Ik heb alleen niet dat het eruit ziet alsof ik zwanger ben, meer het gevoel van.

natas_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 19:05

Heel erg herkenbaar ik had dit ook altijd. Als ik dan 's avonds in de spiegel keek vond ik zelf dat ik net zwanger was terwijl smorgens niks aan de hand was :P maar omdat het bij mij ook gepaard ging met regelmatig buikpijn heb ik me eetpatroon gewijzigd.
Sinds 3 à 4 maanden eet ik bijna geen brood meer en sindsdien het vrijwel helemaal over en is me buik de hele dag en avond 'dun'.
Ik heb me broodje smorgens vervangen door magere kwark met lijnzaad en wat jam en 's middags of heel donker bruin brood (max 2 plakjes) en afwisselend met couscous of sla. En tot slot eet ik 's avonds nog maar een halve aardappel.
Geen idee of het bij jou ook zou helpen :)

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-14 20:07

Mensjes ik heb een vraag :=
Post m maar ff in hetzelfde topic.

Maar heb binnenkort dus een date *yay*
Okeej
Maar die dag ga ik dus met de trein op weg.
Wil dan dus eigenlijk vooral lekker eten, dus ik plan nu een niet zo gezond dagje.

Maar als ik één pot nutella meeneem, voor de ochtend en lunch, zou je daarvan dat buikje krijgen of ... ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 20:08

Ik denk dat je je daar gewoon geen zorgen over moet maken.... :)

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-14 20:12

Jawohl want anders ziet t er niet uit :=

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 20:14

Ik heb het ook :) Toen ik flink m'n buikspieren aan het trainen was werd het wel wat minder. Veel groene thee drinken hielp opzich ook wel denk ik, afvalstoffen gaan er dan uit :)

Oedi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 20:54

Ik heb het ook hoor, volgens mij is dit niet meer dan normaal omdat het eten wat je eet toch ergens heen moet voordat het verteert. En ik zou me voor die date echt geen zorgen maken hoor, jongens gaan echt niet de hele tijd naar je buik kijken ;) Ik klaag er ook wel eens over tegen mijn vriend na het eten, maar het valt hem niet eens op. En jongens zullen het zelf ongetwijfeld ook hebben na het eten hoor haha!
Zou me er geen zorgen over maken, geniet van je date!