Gebruiken ze Wella?Het is wel degelijk de goede kleur hoogte, alleen is de tint van het haar te warm geworden naar de wens van TS.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kani_ejj schreef:Zo dat noem ik geen 2 tinten donkerder.
Das mahonie

crystal1 schreef:Ze hebben het voorgepigmenteerd... De kleur ziet er netjes uit, en het is best een groot verschil met hoe het was.
Vind je de kleur te donker of te warm? Of allebei??
Zilvershampoo heeft niet veel zin daar is de kleur te donker voor.
Vaak als klanten hun haar donkerder de willen vanuit een blonde kleuring, raad ik ze vaak aan om het 2 x te laten kleuren i.v.m de houdbaarheid. Door een blonde ondergrond (en ondanks het voorpigmenteren) kan de kleur terug lopen, dus wat lichter worden.
Als het wat vaker gewassen is zal jou kleur wat lichter worden en kan er een vale lichtere kleur ontstaan.
Daarover kan je een kleur zetten , geen warme kleur maar inderdaad een natuurtint om de ergste warmte eruit te krijgen. Een sterke astint erover zetten op zo een kleurhoogte zal te sterk zijn en donkerder lijken.
Highlights erdoor heen kan ook , maar die zullen ook een warme kleur krijgen.
Ik zou je het niet aanraden om het zelf te kleuren.
Ik zou je adviseren om terug te gaan naar de salon, veel highlights erin, geen streepjes maar dat het lijkt of het in het geheel lichter lijkt. En daarover een matterende kleur. Die als het ware de warmte eruit trekt.
)
)