Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
naomi_g1998 schreef:En dan zit je ook nog op school...
pmarena schreef:Om dit te voorkomen heb ik mezelf ingebakken om automatisch in 1 handelng het plasticje er af te halen en meteen een snok aan het touwtje te geven....in een kleine 20 jaar tijd toch 2x gehad dat er 1 uit elkaar ging en gelukkig dus al direct na het uitpakken gemerkt
Ik zou als het echt niet lukt toch echt gewoon een hele schone pincet erbij pakken hoor om te kijken of je daarmee een stukje van de onderkant vast kan pakken, ik neem aan dat ze bij de huisarts niet veel anders zullen doen
pmarena schreef:Om dit te voorkomen heb ik mezelf ingebakken om automatisch in 1 handelng het plasticje er af te halen en meteen een snok aan het touwtje te geven....in een kleine 20 jaar tijd toch 2x gehad dat er 1 uit elkaar ging en gelukkig dus al direct na het uitpakken gemerkt
Ik zou als het echt niet lukt toch echt gewoon een hele schone pincet erbij pakken hoor om te kijken of je daarmee een stukje van de onderkant vast kan pakken, ik neem aan dat ze bij de huisarts niet veel anders zullen doen
sannedeedee1 schreef:Ik hoop het ook, zit er niet op te wachten om door zo'n tampon bij de huisarts te zitten
pmarena schreef:Ik zou als het echt niet lukt toch echt gewoon een hele schone pincet erbij pakken hoor om te kijken of je daarmee een stukje van de onderkant vast kan pakken, ik neem aan dat ze bij de huisarts niet veel anders zullen doen
caboclo schreef:als je heeel nodig moet plassen flink gas geven pies je hem er misschien wel uit??
is het touwtje helemaal afgebroken of kan je niet nog net bij het andere stukje?
succes
pluche_pluus schreef:sannedeedee1 schreef:Ik hoop het ook, zit er niet op te wachten om door zo'n tampon bij de huisarts te zitten
Kan ik mij voorstellen.
Nou meid vervelend dat je op school zit, maar ga op je hurken netzoals de middelste positie op het plaatje:
[ Afbeelding ]
Doe je knieën omwijd en ontspan.
Paar keer in en uit ademen, doe dit netzolang totdat je ontspant (je bekken moet goed ontspannen zijn)
Even paar keer persen en je tampon gaat vanzelf naar beneden.
Probeer je tampon te pakken, mocht hij dan weer naar binnen gaan probeer dan je bekken weer in pers stand te houden zodat de tampon op zijn plek blijft en je hem kan pakken
Succes gegarandeerd!
Pearlx schreef:Hahahaha ik wilde reageren op dit topic, maar werd toen even weggeroepen en mijn vriend is uit nieuwsgierigheid gaan lezen. Nou de walgreacties te bij hem naar boven komen!!
TS: De adviezen die zijn gegeven zijn goed, ze werken echt. Je moet wel zorgen dat je ontspannen bent, anders verkrampen je spieren daar.