Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Snollygoster schreef:Ik heb zo'n app waarmee je dagelijks 7 minuten intensief sport, lijkt makkelijk, maar je bent echt kapot na die 7 minuten
.Ssmarty schreef:Snollygoster schreef:Ik heb zo'n app waarmee je dagelijks 7 minuten intensief sport, lijkt makkelijk, maar je bent echt kapot na die 7 minuten
Dat lijkt me nou niet super effectief aangezien je pas na een kwartier sporten calorieen gaat verbranden.
Ts, misschien zijn de workouts van Jillian Michaels iets voor je?
Ik doe het ook en het is erg effectief, ook als je gewoon een wat strakker lichaam wilt krijgen.
Verder leuk om te doen en je kan het gewoon lekker thuis in de woonkamer doen.
Er is ook een topic over op bokt: [MW] Jillian Michaels workouts - deel 3!.
lekker warm in huis
Sabinee__ schreef:Wat scheelt als je limo drinkt; wij drinken alleen nog maar Bolero thuis. Dit zijn poederzakjes die je aanmaakt met 2l water.
Zit geen suiker en calorieën in, en drinkt heerlijk weg. En zeer veel verschillende smaken. En goedkoop!
Ruby1995 schreef:Hoihoi!
Ik wil graag meer bewegen, want ik wil net zoals half Nederland aan de lijn.
Ik wil graag wat kilo's kwijt, omdat het gewoon nodig is. Maar hoe?
Ik heet per dag:
'S ochtends: 1 of 2 boterhammen met smeerkeus 15+ met water.
Tussendoortje: Sultana of soortgelijk koekje met water.
Tussen de middag: 3 boterhammen met verschillend beleg, van vleeswaren tot smeerkaas met water.
Avond eten: Wat er thuis gemaakt word.
'S avonds: Thee zonder suiker.
Zodra ik thuis ben drink ik geen water meer, maar amaak, ik weet dit is niet goed..... Soms eet ik tussendoor een appel/mandarijn/banaan.
Maar ik wil ook gewoon meer bewegen.... Ik houd niet van sporten.
Ik ben momenteel ook niet actief in de paarden, ik houd niet van de sportschool, tennis lijkt me leuk maar houd niet van ballen rapen en hardlopen is niets voor mij.
Heeft iemand nog een leuk en goed idee?
Sabinee__ schreef:Wat scheelt als je limo drinkt; wij drinken alleen nog maar Bolero thuis. Dit zijn poederzakjes die je aanmaakt met 2l water.
Zit geen suiker en calorieën in, en drinkt heerlijk weg. En zeer veel verschillende smaken. En goedkoop!
Danique_G schreef:Ik vermijd altijd brood en aardappel omdat deze worden opgeslagen als suikers in je lichaam.
Danique_G schreef:Als je niet veel beweegt zou ik fruit zoals banaan zeker vermijden. Zit onwijs veel energie in die je eigenlijk niet nodig hebt.
Danique_G schreef:Combinatie cardio en krachttraining is een onwijze vetverbrander. Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden!