Bij mij is er nooit verbetering geweest xD@Collie2008, voor mij is het precies zo. De dagen zijn gewoon te kort. Wil te veel doen en dat vooral 's avonds haha. In het weekend kom ik niet vroeg mijn bed uit... Lukt niet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bij mij is er nooit verbetering geweest xD

Vjestagirl schreef:Oh ja ik ook. En hoe langer ik het toesta, hoe meer mij ritme verschuift. Ga het liefste slapen rond een uur of 3 en word wakker rond een uur of 11. Klopt veel meer bij mij. Maar ja, dat kan niet altijd.
)
)

LieZ_Horses schreef:En ik meld me ook! Ik kom m'n bed wel in, maar voordat ik slaap is het alweer te laat..
En uiteraard kom ik er 's morgens als de wekker gaat ook niet uit..
Vooral in deze periode. In de zomer heb ik er geen problemen mee, maar ik ben ook echt een zomer mens.
Sta altijd last minute op, waardoor ik alles snel snel moet doen.
Yasmijntje schreef:Maar ik heb wel een aantal tips.. (die ik misschien zelf ook maar eens moet opvolgen..)
-Zorg dat je een duidelijk ritme hebt, dus ga bijvoorbeeld altijd rond 22:30 ofzo slapen.
-Als je niet in slaap komt en maar blijft woelen, stap dan even uit je bed, loop een rondje, pak een boek en lees wat pagina's en probeer dan weer te gaan slapen.
-Denk aan leuke dingen als je gaat slapen, dan dommel je zo in. Bedenkt des noods een heel verhaal waarin jij de hoofdrol speelt.
!(*#!&#(!@ ik moet opstaan tips:p
-Zorg dat je een goed alarm hebt, want ik heb wel eens gehad dat ik droomde en in mijn droom had een mevrouw een hele vervelende ringtoon. 'PIEP PIEP PIEP PIEP' zo ging de ringtoon.
Ik ergerde me rot in mijn droom.
Bleek het mijn wekker te zijn![]()
-Als je wakker wordt zet dan niet de snooze functie aan maar stap er meteen uit.
Maar anders vergeet ik dat, en dan "Oh, een kwartiertje Bokt kan wel nog" en tjah, dan zit ik een uur later pas in bed
Voor 's morgens, ik zet mijn wekker te vroeg, dan kan ik echt wakker worden voor de snooze afgaat. Maar ik denk dat ik jouw tip eens ga proberen, gewoon meteen eruitspringen!
)
Yasmijntje schreef:@Iolanthe, ik hoor graag het resultaat:D
En ik laat weten hoe het opstaan me vergaan is. Alleen denk ik dat dat morgen wel zal lukken, aangezien ik 's middags een examen heb en dus in alle rust nog een aantal dingen wil herhalen