Wondermiddel bij mij is cola. Even 'open' laten staan zodat de prik eruit is en dan godganse dagen kleine beetjes cola. Dat blijft altijd binnen, ook als al de rest er even snel weer uit gaat.
Laatste keer dat ik buikgriep had heb ik 4 dagen niks kunnen eten of drinken (ook geen water) en woonde op het toilet. Ben die dagen toen doorgekomen op cola. *buikgriep bleek toen ook goed dieet, 5kg afgevallen op 4 dagen, al prefereer ik toch andere methodes
*Motilium/immodium neem ik liever niet omdat je op de de duur de ene voor de effecten van de andere neemt.
Wat wel kan helpen is actieve kool tabletten, die nemen bij hun doorgang wat rommel (toxines etc) mee.
Verder als je weer probeert te eten, beginnen met licht verteerbare dingen. Droge cracotte (eventueel met confituur), rijst etc. Niet te snel met fruit beginnen.
Als je achteraf nog moe bent, kan een vitaminekuurtje geen kwaad.
Je voelt je er wel doodziek van maar een gezonde jonge persoon kan een gemiddelde buikgriep makkelijk aan.
Rustig op de bank zitten is toch anders dan echt weer naar school. Beter even goed uitzieken dan dat je aan blijft rommelen!