Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kir_Ples schreef:Op mijn zij liggen kan niet, zelf dacht ik ook aan slijmbeursontsteking maar dat was het sowieso niet volgens de fysiotherapeut.
Traplopen en van een stoel op staan ervaar ik ook als niet fijn.
Ik ga even zo goed mogelijk proberen uit te leggen waar de pijn precies zit: bij mij zit de pijn op het breedste gedeelte van de heup, maar echt diep van binnen er op drukken doet dan ook geen pijn het is puur dat bepaalde bewegingen echt veel pijn doen.
Ik heb ook heel sterk het idee dat de fysiotherapeut mij niet helemaal begrijpt zij gaat er echt van uit dat het een spier is terwijl het voor mij veel dieper voelt. Destijds had ik ook nekklachten wel door vast zittende spieren maar dat was heel anders.
Ze heeft het ook nog over het SI gewricht gehad maar ook dat zit op een hele andere plek, ik heb haar dat ook verteld.. Ik vind het zo wel een hele vervelende situatie.
Zelf heb ik het idee dat het toch een slijmbeursontsteking is alles komt overeen met wat op internet staat. Ook als je ligt je je been naar de zeikant buigt en dan naar boven dat doet ook heel veel pijn. Ook kan ik mijn heupen niet omhoog trekken want dat is ook zeer pijnlijk.