TS. mag net als ieder andere net kersverse ouder allerlei vragen stellen. Maar echt waar sommigen (heb ik het over een en zelfde hechte clubje die achter mekander hun reet aan blijft lopen om er maar bij te blijven horen, en net zo hard mee te doen om TS als een klein kind aan te zien), echt waar dat clubje gaat maar eens goed naar hen zelf kijken want het zegt meer over hen dan over Doezel.
Want ik weet wat er allemaal naar jou hoofd toe geslingerd is en weer dat zelfde clubje jou er niet bij wilde hebben in dat ene topic. Echt waar dat clubje is te kinderachtig en ziek voor woorden bah!
Anoniem
Geplaatst: 05-01-14 16:14
Cooper, dat is ook omdat hier op bokt niemand het gewend os dat er babyvragen topics geopend worden. Terwijl het heel normaal is om over dingen te twijfelen als je nieuwe mama bent. Maar hier zijn ze dat gewoon niet gewend. Vooral degenen die zelf geen kids hebben. Dat andere forum staat zoveel bruikbare informatie op en daar krijg je gewoon antwoord op je vragen. Enne waar is je leuke haflinger avatar gebleven of was jij dat nniet Edit: was jij niet geloof ik
Ik vind ZP juist helemaal geen fijn forum, maar smaken verschillen. Hier op Bokt zijn ook redelijk wat huiskamertopics met moeders die tips uitwisselen, je moet alleen even kijken met welk groepje je zelf het meeste hebt.
Wat een reacties dank jullie. Ik wil natuurlijk veilig maar ook handig. Puur omdat ik(nog) geen rijbewijs heb. Dus alles met fiets moet doen. En niet zo heel veel ruimte heb achter de poort.
Het was totaal niet ongepast bedoeld, wat er verder op het forum speelt onder de zwangeren en HK's dat weet ik niet, daar ik hou ik me niet mee bezig. Maar het lijkt me gewoon fijn om in je dagelijks leven een steun te hebben die jou kan informeren en begeleiden met je twijfels. Zeker als je autisme hebt, wat misschien wel of misschien niet een beperking is in deze. Als ik het ongepast had bedoeld was de toon van mijn bericht veel naarder geweest.
Joh, ik heb zoveel twijfels gehad bij ons eerste kindje. Doe ik het wel goed? Iedereen komt met andere adviezen en dat werkte niet echt mee. Maar uiteindelijk vindt je je eigen weg. En bij ons tweede kindje had ik die twijfels helemaal niet meer. Je moet voor jezelf bepalen wat voor jou werkt en sommige adviezen kun je wat mee en de andere leg je naast je neer.