maxicosi drager

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

XFiemoX

Re: maxicosi drager

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 15:47

TS. mag net als ieder andere net kersverse ouder allerlei vragen stellen. Maar echt waar sommigen (heb ik het over een en zelfde hechte clubje die achter mekander hun reet aan blijft lopen om er maar bij te blijven horen, en net zo hard mee te doen om TS als een klein kind aan te zien), echt waar dat clubje gaat maar eens goed naar hen zelf kijken want het zegt meer over hen dan over Doezel.

Want ik weet wat er allemaal naar jou hoofd toe geslingerd is en weer dat zelfde clubje jou er niet bij wilde hebben in dat ene topic. Echt waar dat clubje is te kinderachtig en ziek voor woorden bah!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 16:14

Cooper, dat is ook omdat hier op bokt niemand het gewend os dat er babyvragen topics geopend worden. Terwijl het heel normaal is om over dingen te twijfelen als je nieuwe mama bent. Maar hier zijn ze dat gewoon niet gewend. Vooral degenen die zelf geen kids hebben. Dat andere forum staat zoveel bruikbare informatie op en daar krijg je gewoon antwoord op je vragen. Enne waar is je leuke haflinger avatar gebleven of was jij dat nniet :P
Edit: was jij niet geloof ik :+

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 16:17

Ik vind ZP juist helemaal geen fijn forum, maar smaken verschillen. Hier op Bokt zijn ook redelijk wat huiskamertopics met moeders die tips uitwisselen, je moet alleen even kijken met welk groepje je zelf het meeste hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 16:28

En bij welke je je mag aanmelden blijkbaar. :/

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 16:30

VivaLaVida schreef:
En bij welke je je mag aanmelden blijkbaar. :/

Ja, dat vind ik bijzonder vreemd en nogal kinderachtig. Maar Doezel is welkom in het HK topic waar ik in zit en heeft daar ook een PB over gehad.

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 10:56

Wat een reacties :) dank jullie.
Ik wil natuurlijk veilig maar ook handig. Puur omdat ik(nog) geen rijbewijs heb. Dus alles met fiets moet doen. En niet zo heel veel ruimte heb achter de poort.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 13:08

Lekker die babymee gaan gebruiken in dat geval

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 13:10

Aan de ene kant vind ik eng. Aan de andere kant ook weer niet. En ik zie er in mijn woonplaats geen 1

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 13:18

Niets engs aan! Zit zo vast als een huis en in de zak zit je kindje lekker warm. Ik deed ook vaak de regenhoes erover. Dan zat ze droog en uit dewind.

Hier zie je ze ook zelden een ben er geregeld op aangesproken. Altijd positief

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 13:20

Oké hier was wel "negatieve" reacties

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 13:22

Het was totaal niet ongepast bedoeld, wat er verder op het forum speelt onder de zwangeren en HK's dat weet ik niet, daar ik hou ik me niet mee bezig. Maar het lijkt me gewoon fijn om in je dagelijks leven een steun te hebben die jou kan informeren en begeleiden met je twijfels. Zeker als je autisme hebt, wat misschien wel of misschien niet een beperking is in deze. Als ik het ongepast had bedoeld was de toon van mijn bericht veel naarder geweest. :)

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 13:29

Snap je:)
Gelukkig ben ik niet de enige moeder die twijfelt. Sommige durvennhet niet te zeggen:)

akishino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 14:50

Joh, ik heb zoveel twijfels gehad bij ons eerste kindje. Doe ik het wel goed? Iedereen komt met andere adviezen en dat werkte niet echt mee. Maar uiteindelijk vindt je je eigen weg.
En bij ons tweede kindje had ik die twijfels helemaal niet meer.
Je moet voor jezelf bepalen wat voor jou werkt en sommige adviezen kun je wat mee en de andere leg je naast je neer. ;)