Migraine....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 21:41

sandorra schreef:
Ik gisteren echt niet.... Believe me.... Stond echt op de kop... De laatste paar maaden wel vaker hoofdpijn, en andere klachten. Kan me niet herinneren of het vorige keren ook rond menstruatie was.. maar ga het effe bijhouden nu.

inderdaad even opschrijven...ook wanneer je in ene erg moe word of gaat gapen en het koud hebt.Of een eetbui krijgt :D Dat is het voorspel van migraine.
Of juist hyperactief...dat is mijn favo voorspel.Dan gebeurt er tenminste nog wat hier ;)

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-14 21:44

Wordt juist ziek van ibuprofen.
Normaal geen gebrek van nachtrust gisteren wel.. Normaal leg ik mij neer (ook overdag op o.a bank of bij mijn ouders thuis op de bank) En dan slaap ik in notime gezellig met kat erbij...

Hoofdpijn dagboek houd ik idd al ongeveer 3 weken bij. nu eerst kijken met de pil of het verbetert daarna terugkomen....

Wat me aa. gisteren is opgevallen totaal geen eetlust....

Janneke2

Re: Migraine....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 20:36

Zou de pijn samenhangen met je hormonale cyclus, dan is de doorslaggevende factor vaak of je vanuit je voeding veel of weinig ontstekingsremmende of bevorderende zaken binnenkrijgt.
Ontstekingsremmend zijn zaken als vitamines, A, B complex, C uiteraard en vooral ook D; onverzadigde vetzuren, en voldoende "cofactoren" als bijv. zink en magnesium.
(Uiteraard kun je door de pil een verschuiving aanbrengen en soms werkt dat prima - maar de hormonen uit de pil plus ontstekingsbevorderende voeding kan toch ellende geven. )