Mannen en ziek zijn..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_CS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 18:27

Hier gelukkig geen aansteller.
Ikzelf ook niet, ga ook altijd maar door.

Tot hij een keer thuis bleef van het werk, buikpijn, ach ja dat kan.
S' middags kon die amper nog lopen, en ik bitste hem nog toe dat ie zich niet zo moest aanstellen.
Uiteindelijk zat ik toch met hem bij de HA, en toen ging het ineens retesnel.
In het ziekenhuis bleek dat de blindedarm geknapt was, en hij dus op randje zat al, toen zag ik ook echt wel dat het mis ging, zijn lichaam ging heel raar doen, en hij moest binnen een uur nog geopereerd worden.
In de nacht ben ik nog naar het ziekenhuis gegaan om mijn excuses aan te bieden dat ik vond dat ie niet moest miepen, heb mij zo schuldig gevoeld.

Raponsje

Re: Mannen en ziek zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 22:29

Hier ook een heleboel aanstellerige mannen in de familie en schoonfamilie.

Ik denk ook dat als een man eens een flinke ongesteldheid door zou moeten maken dat ze ziek en zielig op de bank zouden liggen. Terwijl wij gewoon naar school gaan, gaan werken of zelfs gaan sporten.

Je kunt het nu eenmaal niet maken om 1 week per maand niet op te dagen.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 22:32

mannen zijn op de een of andere manier altijd iets zieker dan vrouwen....denken ze.
Alleen wij reutelen gewoon door,ik kan het mij niet permiteren om op de bank te liggen hoor.Dan verhongert hier iedereen :+

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 21:04

Ik heb wel eens ge-post op FB;

2 en 4 jarige dochter hebben de griep. Hoge koorts, hoesten en buikpijn. Bij de vraag hoe ze zich voelen reageren ze in koor "Goed hoor mam!"
31 jarige man heeft ook de griep. Is naar eigen zeggen op sterven na dood...
Zucht... Mannen!

vuurneon

Re: Mannen en ziek zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 21:09

Mijn vriend kan 2 kanten opgaan; koorts hebben en echt goed ziek zijn en toch gaan werken zonder klagen en absoluut niet naar de dokter toe ook al duurt het veel te lang :+
Maar... Als hij kan ook heeeeeeeeeel zielig zijn en klagen over de pijn, maar geen pijnstiller willen nemen. Dan vergaat de wereld een beetje :j

T is maar goed dat mannen niet ongesteld worden denk ik dan :')

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 21:11

vuurneon schreef:

Of kinderen moeten krijgen :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 21:12

Ylana schreef:
vuurneon schreef:

Die hebben al bandenpijn voor ze überhaupt zwanger zijn, wedden? }>

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 21:18

Aan de ene kant herken ik het wel een beetje... Toen mijn vriend een klein sneetje bij zijn oor had bloedde dat best erg. Hij dacht dat zijn halve oor er af lag ofzo :') Toen ik vorig jaar een tand door me lip heen had dacht ie ook dat mijn tanden er compleet uit lagen omdat het zo hard bloedde. Op de 1 of andere manier maakt bloed indruk bij hem!

Maar daarintegen is ie begin november wel 2 uur doorgelopen met gescheurde enkelbanden :7 In het begin dacht ie dat ie alleen zijn enkel verzwikt had, maar de schade bleek wat erger te zijn... Na die 2 uur wilde die nog verder aan het werk, maar toen ik zijn enkel had gezien eiste ik dat we naar de huisartsenpost gingen en dat ie personeel zou regelen om het werk te doen! Achteraf gezien was ie daar ook wel blij om :D

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 21:23

Ylana schreef:
vuurneon schreef:

Daar heb je van die filmpjes van dat mannen dan zo'n soort band om krijgen en dan kunnen ervaren wat vrouwen dan vielen (weeen simulatie).
Nou toen had je mijn man moeten horen. Nee bij die mannen deed het veel meer zeer. Want er werd gewoon stroom opgezet, en bij ons kwam het van binnen uit.
Ik heb hem keihard uitgelachen :+

Bij mijn man zit er verschil in de ene of de andere keer. De ene keer blijft hij doorlopen en de andere keer ligt hij als een dood vogeltje op de bank.
Of hij roept op voorhand al "ik denk dat ik ziek ga worden"....

Maar toen hij echt wat had (was tijdens werkzaamheden van het dak gevallen) en echt heel veel pijn had hoorde je hem niet.
Hij had z'n wat verbrijzeld vlak bij z'n elleboog en ze konden het vanwege de zwelling niet eerder opereren. Ze hebben hem een week zo laten lopen met alleen paracetamol en brufen.
Bij de operatie een prothese moeten zetten, zenuw kapot gesneden, giga veel botpijn. Nee toen hoorde je hem niet, maar je zag het wel aan de hoeveelheid pijnstillers hij slikte.

Ik ben zelf eigenlijk ook iemand die altijd maar doorloopt (ja soms te lang) wat soms niet al te verstandig is. Bronchitis en een longontsteking en dan in de stromende regen de paarden binnen gaan halen.....
Maar goed ik moet wel altijd door voor onze kinderen, die moeten toch naar eten, drinken, naar school. Manlief gaat vroeg weg 'smorgens en dan slapen wij nog.
Maar kan soms wel eens goed boos worden als ik weer eens te lang doorloop.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 21:25

Zelf geen vriend, maar wel een broer en een vader. En jemig zeg, vooral m'n vader is het tóónbeel van zielig zijn als hij ook maar een beetje moet kuchen. Dan loopt hij al met een sjaal rond alsof hij bijna dood neervalt. M'n broer, kan er ook wel wat van, maar bij lange na niet zo erg als m'n vader.

M'n moeder daarentegen, die hoor je pas klagen als ze écht écht heel erg slecht is (dat is nu momenteel helaas).

Ach, het is niet voor niks dat wij vrouwen de baby's moeten dragen en naar buiten moeten persen natuurlijk. :D

MoriMann

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 21:27

ambre schreef:
Als mannen verkouden zijn gaan ze bijna dood,hebben ze een keer echt iets dan hoor je ze niet!

Dit ja :) Als ze echt ziek zijn, willen ze door, maar als ze bijna beter zijn, dan is die aandacht zoooo prettig :(:)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 21:28

Mijn schoonvader is wel het toppunt... Heeft ie een keelontsteking, ligt hij boven op bed; hoor je hem heel hard roepen (ja ja terwijl hij oooo zooooo pijn heeft aan zijn keel :+) dat wij moeten komen en als wij niet komen? Roept hij doodleuk; horen jullie dan niet dat ik hier ligt te creperen??
Spierpijn? Hij loopt dan wijdbeens en kreunt en steunt bij alles.

Het is gewoon een prachtige voorstelling om te bekijken, want t is echt een rasacteur :')