Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). Dus ik zeg; goede medicatie als tip
LadyMadonna schreef:Ik gebruik geen medicatie. Alleen in extreme gevallen een zetpil 1000mg diclifinac. Ga je heerlijk van "out"
LadyMadonna schreef:Dees-[naam], ik ben al bijna 20 jaar migraine patiënt en geloof me, ik heb de hele medische malle molen gehad. We hebben nooit iets kunnen vinden wat hielp.
Wat geholpen heeft is een stuk acceptatie, rust, en regelmaat.
Maar goed, ik zoek ook geen oplossing voor de aanvallen, ik zoek een manier om de dag erna meer fut te hebben. Ik ben nagelstyliste, en kan moeilijk mijn klanten afbellen...

Warboel schreef:Ik heb ook sumatriptan. Ik krijg er ontzettend pijn in m'n nek van!
Heb pas sinds april migraine, heb het toen een maand of 4 echt heel vaak gehad. Nu heb ik er een stuk minder last van. Ik voel het niet opkomen, en er is ook geen relatie met ongesteldheid.
Heb wel veel last van druk op m'n ogen.
Maar men, als ik die sumatriptan genomen heb kan ik m'n hoofd gewoon niet meer rechtop houden. Krijg ook altijd erge druk op m'n borst en keel. Beetje eng
Maar kan geen kwaad volgens de dokter.

Kipje39 schreef:Warboel schreef:Ik heb ook sumatriptan. Ik krijg er ontzettend pijn in m'n nek van!
Heb pas sinds april migraine, heb het toen een maand of 4 echt heel vaak gehad. Nu heb ik er een stuk minder last van. Ik voel het niet opkomen, en er is ook geen relatie met ongesteldheid.
Heb wel veel last van druk op m'n ogen.
Maar men, als ik die sumatriptan genomen heb kan ik m'n hoofd gewoon niet meer rechtop houden. Krijg ook altijd erge druk op m'n borst en keel. Beetje eng
Maar kan geen kwaad volgens de dokter.
Dit heb ik dus ook, waardoor het helemaal niet prettig is om te gebruiken! Mijn hele nek verkrampt!
In de bijsluiter staat trouwens wel dat je dit moet melden aan je arts
Lijkt me niet dat dat er zomaar instaat.
Mijn arts wimpelt het ook af.
Pieteritus1 schreef:Sumatriptan bestaat nog gewoon hoor, er zijn verschillende merken daarvan. Sandoz, Bluefish uit mijn hoofd.
Waarom ga je niet terug naar de Sumatiptan dan?
mamavrend schreef:Heb altijd voor de tijd behoeft aan chocola terwijl ik er anders nooit geen zin in heb.
Maar als ik trek krijg in chocola dat weet ik al hoe laat het is.
Trouwens nu je het zegt ik krijg altijd als de migraine weg is trek in patat.