Oorsuizen ed...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 23:13

bantu schreef:
Ik heb afgelopen donderdag een auto ongeluk gehad en sinds die gebeurtenis er ook last van...Bij mij komt het omdat ze vermoeden dat ik een whiplash heb.
Maar had veel erger gekund...
http://www.dichtbij.nl/noordkop/112/art ... pdate.aspx

.....of mogelijk een storend Moro reflex, dat komt wel vaker opzetten na een ongeluk en is ook weer goed te verhelpen.

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-14 11:10

Even een update.. Toch naar de dokter gegaan vandaag. Ik heb geen proppen in mn oren.. :\ Dus wat dan? Misschien vanmiddag maar even bij Beter Horen naar binnen wandelen :D

SAKKIA

Re: Oorsuizen ed...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 11:19

Heb je ook even je bloeddruk laten testen?

Ik heb ook last van oorsuizen (en op dit moment ook een killing holteontsteking maar oke) dus ik naar de dokter en aangekaart dat het ook van mijn bloeddruk kon komen en die was idd te hoog. Maar mijn oorsuizen heeft daar echter niks mee te maken.
Nu heb ik geboren met probleem oren, altijd suizen, dichtzitten, piepen. Maar eigenlijk nooit een prop.
Regelmatig mijn oren laten bekijken en eigelijk zit er altijd vocht achter het trommelvlies.
Soms hoor ik het 's avonds als ik ga liggen een beetje kraken en rommelen.
Had het er laatst met mijn moeder over en die vertelde dat ik als klein kind aan de KNO uitlegde dat het net leek of ik een speelgoed leger in mijn oor had :') Kortom het hoort blijkbaar gewoon bij mij.

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-14 07:54

SAKKIA schreef:
Heb je ook even je bloeddruk laten testen?
Ik heb ook last van oorsuizen (en op dit moment ook een killing holteontsteking maar oke) dus ik naar de dokter en aangekaart dat het ook van mijn bloeddruk kon komen en die was idd te hoog. Maar mijn oorsuizen heeft daar echter niks mee te maken.
Nu heb ik geboren met probleem oren, altijd suizen, dichtzitten, piepen. Maar eigenlijk nooit een prop.
Regelmatig mijn oren laten bekijken en eigelijk zit er altijd vocht achter het trommelvlies.
Soms hoor ik het 's avonds als ik ga liggen een beetje kraken en rommelen.
Had het er laatst met mijn moeder over en die vertelde dat ik als klein kind aan de KNO uitlegde dat het net leek of ik een speelgoed leger in mijn oor had :') Kortom het hoort blijkbaar gewoon bij mij.

Nee, helaas. Maar ik heb ook geen suizen of piepen meer. Ik heb nu gewoon oorpijn. Oorpijn aan 1 oor.
Werd vanochtend wakker en echt mn nek is stijf aan die kant en mn oor doet echt zeer -O-

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 16:20

jeetje joh je hebt gewoon nog steeds last van je oor...wat rot! ben je al naar beter horen geweest?

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-14 16:26

dito schreef:
jeetje joh je hebt gewoon nog steeds last van je oor...wat rot! ben je al naar beter horen geweest?

Ja, was maandag ook bij beter horen. Die waren niet echt behulpzaam... Alleen dat ik neusspray moest gebruiken. Maar ik ben malle eppie niet, ik raak binnen 1 snuifje verslaafd aan die bende :P

Vanochtend weer naar de dokter geweest, nu zegt ie dat ik een 'vurig' oor heb. Heb nu stinkdruppels gekregen. :)

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 16:31

nou zou mooi zijn als dat gaat helpen en je er eens vanaf raakt!