Vond ik er ook wel leuk uit zien Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vond ik er ook wel leuk uit zien
mijn vader ging 'normaal' hardlopen, en pony en ik erachter, wat langzamer ivm onze gematigde conditie 

Arc_En_Ciel schreef:Van de zomer eens geprobeerdmijn vader ging 'normaal' hardlopen, en pony en ik erachter, wat langzamer ivm onze gematigde conditie
Mijn vader liep steeds verder voor, en pony schoot los en galoppeerde achter mijn vader aan, mijn vader is er bang voor ivm eerder gedrag, dus die begon heel hard te rennen, pony erachteraan.
Ik heb me rotgelachen maar het is niet voor ons weggelegd
Ik blijf wel meelezen want ik vind het wel erg tof dat mensen dit serieus doen!
Geweldig 
.
Toen hij een keer ontzettend verdwaald was en bijna 4 uur onderweg is geweest met haar, was hij er van overtuigd dat de halve marathon ook geen probleem meer zou zijn
Was het ook niet, dus goede training voor beide! Nu hij zelf ook al geruime tijd op les zit komt er van hardlopen niet veel meer en kiest hij ervoor om erop te gaan zitten in plaats van ernaast te gaan lopen. Volgend jaar wil manlief echter weer mee doen aan de Berenloop, dus hij heeft het al weer over toch maar weer beginnen met hardlopen in het voorjaar. Hij zal wel weer even moeten trainen voordat hij weer met een galopperend paard aan de hand over het bospad een sprintje trekt, maar ik denk dat het helemaal goed komt. Hebben de mensen in het bos ook weer wat om over te lachen, want dat doen ze meestal als ze de 2 tegenkomen