hoevaak sex?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 12:08

quera schreef:
Ik maak de regels niet ik volg ze alleen :))

dan hoef je je niet druk te maken om dit topic, dit zou gewoon moeten mogen, zie quote met regels betreffende het onderwerp stukje hier boven...
dit heeft geen lading of afbeeldingen etc , geen enkel probleem dus...behalve dan dat veel mensen gewoon niet gaan posten hoe vaak etc , of dat het misschien tmi is voor een hoop mensen ...

edit , voor Ts : http://gemiddeldgezien.nl/meer-gemiddel ... x-per-week

maar als je bang bent dat het te weinig is voor hem, of je vind het zelf te weinig,
heb het er eens over met hem , neem zelf initiatief etc ,

Storm

Re: hoevaak sex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 12:58

Lieve TS, als antwoord op jouw vraag, het is in veel gevallen zo dat je in het begin niet van elkaar af kunt blijven en veel met elkaar vrijt (soms meerdere keren per dag) en heel normaal dat het na een tijdje wat minder wordt. Als je dat jammer vind, dan kun je daar eens over praten met je vriend, misschien vind hij het ook jammer.

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 13:05

Sorry dat ik dit zeg maar ik vindt het wel raar dat TS niks ander dit soort topics opent,over pil en seks.
Ik vindt dat dit teveel prive informatie is.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 13:07

Dat mag ze toch zelf weten? Het is haar eigen keuze hoeveel privé informatie ze op internet wil zetten. Wil je het niet weten, dan lees je het niet.

Ik vind het juist wel tof dat de ts blijkbaar beseft dat seks iets doodnormaals is, niet weg te denken uit mens-zijn, uit verliefd zijn of een relatie hebben.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 13:11

liesjecryos schreef:
Sorry dat ik dit zeg maar ik vindt het wel raar dat TS niks ander dit soort topics opent,over pil en seks.
Ik vindt dat dit teveel prive informatie is.

dat ze het vraagt moet ze zelf weten, of je antwoord is natuurlijk helemaal aan jou ;)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 13:12

Vjestagirl schreef:
Dat mag ze toch zelf weten? Het is haar eigen keuze hoeveel privé informatie ze op internet wil zetten. Wil je het niet weten, dan lees je het niet.

Ik vind het juist wel tof dat de ts blijkbaar beseft dat seks iets doodnormaals is, niet weg te denken uit mens-zijn, uit verliefd zijn of een relatie hebben.

Juist. Snap niet dat voor sommige seks zo'n big deal is om over te praten.

Er staat in de titel al waar het over gaat, aan jou de keuze het te lezen/beantwoorden.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 13:15

Denk dat ze bedoelen omdat er ook kinderen op dit forum zitten dat dit zo openlijk bespreken niet netjes is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 13:18

De discussie of het wel of niet mag, lijkt me, naar aanleiding van deze post duidelijk: het mag, zolang het als een serieuze vraag behandeld wordt en er niet in detail over sexuele handelingen gesproken wordt.
Lijkt mij afdoende afgehandeld en niet nodig om het hier nog over te hebben ;)

Kirsha schreef:
Uit de Bokt regels:

Citaat:
12 - Omdat er gebruikers van alle leeftijden op Bokt zitten, stellen we grenzen aan seks en geweld in topics.
Bokt is een forum waar mensen van alle leeftijden welkom zijn. Dat betekent onder andere dat we een grens hebben getrokken voor berichten en foto's met een seksuele lading. Als je een serieuze vraag hebt met betrekking tot seks (denk aan pijn bij het vrijen) mag dat besproken worden op het MensenWelzijn forum. Maar eigenlijk alles wat te maken heeft met hoe leuk, lekker, spannend sex is of kan zijn (van je ervaringen in detail, tot favoriete speelgoed tot meest bijzondere plaats) willen we je vragen buiten Bokt te bespreken.

Dus lijkt me dat dit wel mag, dit lijkt me een serieuze vraag. Of het verstandig is om dit zo openbaar te zetten is een tweede.

Wat betreft de vraag van TS, ik sluit me ook aan bij Brainless!

Mocht blijken dat het toch niet mag, dan zal er naar aanleiding van de TeM wel door een mod gereageerd worden.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 13:19

Mioux schreef:
Denk dat ze bedoelen omdat er ook kinderen op dit forum zitten dat dit zo openlijk bespreken niet netjes is...

Kinderen weten ook wat seks is. Het is echt een mythe om te denken we kinderen kunnen afschermen van seks. Laat ze juist alsjeblieft ervaren dat het doodnormaal is om te praten over seks, om seks te hebben, om dingen te hebben in je seksleven waar je onzeker over bent, volgens mij worden ze daar veel gezondere volwassenen van...

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 13:20

Mioux schreef:

As I said; 9 jarigen krijgen tegenwoordig al sexuele voorlichting op school.
Dit kunnen ze dan ook prima hebben lijkt mij.
Niks vreemds, niks 'diepzinnigs'. Gewoon een serieuze normale vraag.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 13:21

Vjestagirl schreef:
Mioux schreef:

Kinderen weten ook wat seks is. Het is echt een mythe om te denken we kinderen kunnen afschermen van seks. Laat ze juist alsjeblieft ervaren dat het doodnormaal is om te praten over seks, om seks te hebben, om dingen te hebben in je seksleven waar je onzeker over bent, volgens mij worden ze daar veel gezondere volwassenen van...

_/-\o_
Dít dus.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 13:26

Sorry hoor maar omdat hier kinderen zitten mogen dergelijke zaken hier niet besproken worden?
Wat een vreselijke onzin weer zeg. Dan gaan ze lekker naar het MLP forum als ze er last van hebben.

Wij zijn toch niet hun ouders?? Die zijn toch verantwoordelijk voor wat hun kinderen wel en niet op internet lezen. Wij niet.

En om op de OP terug te komen:
Als je zin hebt in meer, hoezo neem je dan geen initiatief?
Ik ben bijna 6.5 jaar samen met mijn vriend en ik hoef echt niet meer zo vaak van bil als vroeger. Maar als ik zin heb en ik maak een move zal mijn partner nooit nee zeggen geloof ik.

Yonker

Volgens mij gaat dit allemaal nogal offtopic, als je hier over wil discussiëren open dan een topic op FZ :Y)

TS, al met je vriend erover gehad?

Fiebie

quera schreef:
Ik maak de regels niet ik volg ze alleen :))

Tjonge jonge.... moraalridder. :roll:

MelanieB schreef:
Er staat in de titel al waar het over gaat, aan jou de keuze het te lezen/beantwoorden.

Inderdaad :o

En daarnaast, hoe meer informatie je verschaft, hoe beter het is....
Dachten jullie dat meisjes van 11/12 of 13 zich daar niet mee bezig houden tegenwoordig?

struisvogeltechniek is van de eighties hoor

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 13:32

Joolien schreef:
Michelle opent wel vaker aparte topics met veel privé informatie en dat lijkt me niet echt slim maar goed.

Ik denk dat dat haar eigen keuze is? Daarbij kan ik mij van jou ook veel topics herinneren waarin je je heel bloot gaf
Ik ken je niet maar toch eigenlijk weer wel (incl Facebook)

TS ik denk dat je zelf idd eens initiatief moet nemen als je vaker wil
Wat normaal is is niet echt een richtlijn voor dat is aan jullie te bepalen
Laatst bijgewerkt door Ojajoh op 04-12-13 13:38, in het totaal 1 keer bewerkt

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 13:35

Tja wat zeggen gemiddelden?
Mij niets want die komen ergens vandaan. de één doet het meer als de andere.
En so what! Als jullie hier beide tevreden mee zijn is het toch prima

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 13:39

ik vind het geen gekke vraag hoor, het kan iets zijn waar je aardig onzeker van kan worden. Het samen bespreken zal ik wel doen, wie weet zit hij er ook mee. Wie weet gebeurd er veel, is hij bv moe en even geen zin. Kunnen verschillende redenen zijn maar voor je je zelf gek gaat maken zou ik gewoon een gesprekje aan gaan

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 13:46

Afbeelding
Sjeminee wat kunnrn mensen zich druk maken om het woord Sex :+.

Hoevaak hangt er een beetje aan, de een doet het iedere dag en de andere doet het eens per maand. Ik denk dat het belangrijkste is, als jij en je partner beiden gelukkig zijn! En anders er even goed over praten beiden :)).

We zijn tenslotte allemaal gemaakt tijdens het seksen :D

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 13:47

Ojajoh schreef:
Joolien schreef:
Michelle opent wel vaker aparte topics met veel privé informatie en dat lijkt me niet echt slim maar goed.

Ik denk dat dat haar eigen keuze is? Daarbij kan ik mij van jou ook veel topics herinneren waarin je je heel bloot gaf

Ik wilde hetzelfde gaan zeggen. Jij hebt toch exact hetzelfde gedaan Jolien?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 13:49

allemaal tegen Joolien?
Doe niet zo moeilijk en antwoord gewoon op TS haar vraag ipv deze heksenjacht.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 13:53

kan me idd ook nog wel wat herinderen van Joolien maar vond dat altijd erg leuk om te lezen ( denkt aan een zwart jurkje :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 13:54

Seb8iaan schreef:
Vjestagirl schreef:

Dikke +1 !

Een +1 van iemand die zelf vroeg of je seksspeeltjes van je vorige partner bewaart voor je nieuwe :') _O-

Anyway, ts, als jij tevreden bent met het aantal keren dat je seks hebt, is er niets aan de hand. Vind je het te weinig, dan moet je er eens met je vriend over praten. Het is heel normaal dat je na een tijdje niet meer zo vaak met elkaar vrijt als toen wanneer je net verkering had.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 13:57

Allemaal tegen Jolien? :') Kom op Ayasha, het was geen aanval.

Meer in het kader van kijk eerst naar jezelf voor je een ander ergens van beticht. ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 13:59

Het had er anders verdacht veel van weg en doet er in dit topic helemaal niet toe.

Verder ga ik mee met wat al gezegd wordt. Niemand kan zeggen wat "normaal" is, dat is voor elk koppel anders imo. Voel je je hier goed bij, dan is dit normaal. Zo niet, moet je met je partner praten.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 14:04

Chaos schreef:
Allemaal tegen Jolien? :') Kom op Ayasha, het was geen aanval.

Meer in het kader van kijk eerst naar jezelf voor je een ander ergens van beticht. ;)

Dit dus ;)