Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
rommulus schreef:Met brandwonden valt niet te spotten!!Persoonlijk zou ik hier een huisarts niet voor lastig vallen
rommulus schreef:Het zij herhaald: met brandwonden valt niet te spotten!!Mijn advies haal badedas (ja ja de ouderwetse zo in mijn sas met badedas) en maak het goed schoon.
En dan niet poezelig aaien nee echt schoon wrijven alle losse vellen er af en troep.
Dan goed laten luchten.
rommulus schreef:De eerste 2 keer doet erg zeer gezien het ontstoken is geraakt maar dan zal het beter worden
Janneke2 schreef:rommulus schreef:Met brandwonden valt niet te spotten!!Persoonlijk zou ik hier een huisarts niet voor lastig vallenrommulus schreef:Het zij herhaald: met brandwonden valt niet te spotten!!Mijn advies haal badedas (ja ja de ouderwetse zo in mijn sas met badedas) en maak het goed schoon.
En dan niet poezelig aaien nee echt schoon wrijven alle losse vellen er af en troep.
Dan goed laten luchten.rommulus schreef:De eerste 2 keer doet erg zeer gezien het ontstoken is geraakt maar dan zal het beter worden
Ik heb werkelijk geen idee, waar je het verdaan haalt - een ontstoken brandwond: dat is vakwerk!!
Sasje_ schreef:Ik zou het zekere voor het onzekere nemen: de huisarts bellen kan geen kwaad.
Brandwonden zijn volgens mij altijd net wat gevoeliger voor onstekingen dan gewone wondjes.
Ik vind het overigens bijzonder dat er gesproken wordt over de huisarts "lastig vallen", daar is hij toch voor!