Ik heb ze vorige maand laten weghalen en ik vond het een regelrechte hel. Als ik het van tevoren had geweten had ik het dan ook nooit gedaan. Het ligt denk ik ook wel aan de pijnstillers die je krijgt. Ik kreeg eerst tramadol, maar daar moest ik van overgeven en werd ik heel beroerd van. Daarna moest ik het met aspirines doen en nacht 7, 8 & 9 heb ik alleen maar zitten huilen van de pijn. Mijn vader heeft toen een andere huisarts gebeld en die heeft mij diclofenac gegeven. Vanaf dat moment kon in weer eten, slapen en had ik geen pijn meer. Als ik die pijnstillers eerder had gekregen was het misschien heel anders gegaan.
Ik maakte mij eerst nog het meeste zorgen om het infuus en de narcose, maar dat is niks vergeleken bij de nasleep haha. Ik kreeg een pilletje voor de operatie waar ik wat high en relaxt van werd, waardoor ik alles in een roes beleefde en de zenuwen helemaal weg waren.
Hopelijk krijg ik nu ook mindere keelontstekingen en ben ik achteraf toch blij dat ze eruit zijn gegaan..