. Enige wat ik 'fijn' vondt en hielp was alles eruit spugen , echte remedie nooit gevonden toen was het al over
(galblaas eruit gechopt en maagzuur verdween ook ,wat een bevrijding) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik bedoel van andere mensen.

Wel ontzettend fijn dat je nu al meer dan een jaar klachtenvrij bent. Ik verwacht het niet omdat ik het nooit gehad heb bij inspanning 

Nee, cola is inderdaad een no-go! Als er twee dingen zijn die ik niet moet hebben zijn het cola en sinaasappelsap 

Maar nee, volgens anderen snurk ik niet. (schijn wel te lachen
)
Heb inderdaad al een afspraak staan met de huisarts. Ben het helemaal met je eens, maar probeer het maar eens van je af te zetten op zo'n moment
Ik sluit het iig zeker niet uit. Citaat:Renee1991: Bedankt voor je berichtHeb inderdaad al een afspraak staan met de huisarts. Ben het helemaal met je eens, maar probeer het maar eens van je af te zetten op zo'n moment
Ik sluit het iig zeker niet uit.
myk_en_shant schreef:Ik heb dan wel iets anders dan jij, ik heb een klein scheurtje in mijn middenrif. Soms heb ik echt aanvallen van zuurbranden. En ook wel in de nacht. Wat bij mij goed helpt is, met mijn bovenlichaam hoger slapen. Of te wel half zittend slapen. Zo voorkom je dat de maagzuur of gal omhoog kan komen.
Merk jij ook wanneer je bepaald eten / drinken hebt gehad, dat je dan meer last hebt van zuurbranden.
Van de meeste dingen weet ik als ik er last van kan krijgen of niet.
Als ik pizza heb gegeten, neem ik uit voorzorg al een rennie.
Tijdens een aanval van zuurbranden helpt bij mij om zo veel mogelijk op te rekken en zo nodig een flinke boer te laten.
Tot zover de kracht van de zwaartekracht? En ja, weet wel ongeveer wat ik wel en niet moet hebben zo ondertussen