Dakotah schreef:Oh ja, consultatiebureau...... Enig!!
Ben er diverse keren kokend weg gekomen.
Inderdaad altijd commentaar.
Verder hebben ze nooit antwoord op een simpele vraag.
Het enige antwoord wat je dan krijgt is, oh we hebben wel een cursus.
Onze dochter moest voor de gehoortest, was verkouden, dus doof aan het ene oor.
Prima nieuwe afspraak, was ze weer verkouden, resultaat doof aan het andere oor, oor wat de keer ervoor niet goed was was nu wel goed.
Dus ik moest maar even naar het hoofdbureau. Ik zei, lijkt me niet nodig.
Oh nee zei ze, met een kwaaie kop.
Ik zei nee, nu is ze rechts doof, vorige keer links, dus conclusie, als ze niet verkouden is, hoort ze gewoon goed.
Mens helemaal over de rooie, ja zegt ze dat weet ik niet welke vorige keer niet goed was dat staat er niet bij.
Wie is je huisarts, dan zal ik even melden dat je niet naar het andere bureau gaat.
Pfff, echt belachelijk, verder nooit weer wat van gehoord trouwens.
Mijn dochter was een keer gevallen, waren we ook op bureau, bij de arts.
Ze had een beetje een dikke lip en schaafplekken.
Dus die arts vraagt zo, hoe dat kwam.
Ik wil antwoord geven, tuut tuut zegt ze, ik wil het van haar horen. (dochter was bijna 2 kon niet altijd begrijpelijk praten).
Pfff ze keek me aan alsof ik het kind zelf in elkaar had gemept.
Maar verder ging ik braaf heen, en verder ene oor in andere oor weer uit.
Ben overigens door verhuizing wel bij drie verschillende geweest, en overal zaten van die krengen, volgens mij worden ze er op geselecteerd.
Ik kan me voorstellen dat je hier kwaad om wordt. Maar aan de andere kant, op deze manier is er wel kans dat mishandeling naar voren komt. Houd dat voor ogen en laat je kind lekker vertellen. Eigenlijk is dat een positief stukje van cb.
Zelf had ik al een paar keer aangegeven dat er wat met mn zoontje was. Wat heeft mn kindje???
Niks alle kindjes zijn wel eens druk..daag, kon ik weer gaan. Blijkt dat hij wel klassiek autisme heeft met kenmerken van adhd.
Pas toen ik verhuisd was en naar een nieuw cb ben gegaan, zagen zij het gelijk en werden we doorgestuurd naar huisarts en kwam er goede hulp.