Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zijn eigenaresse is mijn halfzus!

sjimmiepony schreef:Wat goed van je zeg!![]()
Die operatie klinkt wel erg heftig..
Ik heb zelf ook scoliose, maar in een lichte vorm, ik heb zelf alleen af en toe last van spierpijn. Ben wel van plan er binnenkort eens een dokter naar te laten kijken, de spierpijn neemt wat toe, niet veel, maar wel iets.
Heel veel succes en plezier met de leuke pony die je onder je kont hebt!
Gowlan schreef:Super dat je weer kunt rijden.. Ik heb een vriendin waarmee ik vroeger ook in de klas heb gezeten en mee omging, zij heeft dus precies hetzelfde als jij had TS. Ze heeft ook eerst een brace gehad (wat ik altijd best sneu vond, je kan je eigenlijk niet bewegen door dat ding) en na een aantal jaar is zij geopereerd. De röntgenfoto's heb ik daarna ook gezien, en ik schrok daar best van.
"Er zitten 2 verschrikkelijke stangen in je rug die echt vast zitten met enorme scharnieren", zo ervaarde ik dat toen.
Mijn vriendin haar herstel duurde ook heel lang, zij heeft hiernaast nog veel andere kwaaltjes (ziekte van cowden en nog veel meer dingen, zou de benamingen allen niet meer weten) en heeft mede daardoor nooit meer op een paard kunnen stappen.
Ik ben daarom blij dat jij het wel weer op kunt pakken, en ik hoop dat de operatie een hoop baat voor jou heeft gehad!
Succes met het oppakken, ben benieuwd naar je bokt-topics in de toekomst.
BeauWertz schreef:hoi je verhaal klinkt deels bekent ik heb ook een zware operatie aan mn rug gehad(ook schroeven en etc erin) na een ongeluk en ik heb de zelfde soort manier moeten revalideren.. echt sppr gaaf dat je weer kunt rijden wat een heerlijk gevoel is dat weer de eerste keer hea!!
een goede vriendin heeft ook scoliose in haar rug dus ik weet wel een beetje heoe het is om er mee te leven..
je bent echt een doorzetten!!
heel veel plezier met het rijden geniet van elk moment dat doe ik ook zolang het nog kan![]()
xx