veel last van duizeligheid

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 16:22

Lailaa schreef:
Ik heb het ook!
Maar mijn bloeddruk is veel te laag!

Hetzelfde heb ik ook, heb ook vaak last van duizeligheid en soms zie ik ook zwart voor mijn ogen.

amillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 21:29

Heb dit ook al enige tijd, net als een leuke evenwichtsstoornis.... Bij mij komt het vanuit m'n halswervels, en dit wordt weer veroorzaakt door CMD. Een goede orofaciale fysio kan een eventueel probleem met je halswervels vaststellen en verhelpen. Die meeste KNO artsen ook, maar voor de fysio heb je geen verwijskaart nodig en die heeft waarschijnlijk eerder tijd.

Xjewillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-13 12:29

amillia schreef:
Heb dit ook al enige tijd, net als een leuke evenwichtsstoornis.... Bij mij komt het vanuit m'n halswervels, en dit wordt weer veroorzaakt door CMD. Een goede orofaciale fysio kan een eventueel probleem met je halswervels vaststellen en verhelpen. Die meeste KNO artsen ook, maar voor de fysio heb je geen verwijskaart nodig en die heeft waarschijnlijk eerder tijd.

ik ben wel vaker naar de fysio geweest( voor knie en rug) maar aangezien ik
niet zo'n super ervaring me heb, over het algemeen had ik alleen maar meer
last na behandelingen bij de fysio daarom ga ik nu liever naar de KNO arts

amillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 13:54

Hoe vaak ben je bij de fysio geweest? In het begin wordt het meestal erger maar daarna beter omdat je spieren aan de nieuwe situatie moeten wennen omdat die anders gebruikt worden. En ook als de KNO arts het vaststelt dat het uit je halswervels komt kan hij er zelf ook niets aan doen en moet je alsnog naar de fysio. Maar dan wel echt een orofaciale fysio zoeken, veel zonder deze verdere opleiding kunnen weinig tot niets goeds ermee