Ik heb van de zomer heftige salmonella opgelopen in Turkije en ben er drie weken erg ziek van geweest! In het ziekenhuis in Turkije kreeg ik wit turks brood, witte rijst of witte pasta met een banaan. ( Oh ja en gekookte aardappel als ontbijt! Ik was doodziek en kreeg al niks binnen laat staan gekookte aardappels
)Eenmaal thuis in Nederland at ik beschuit, maria biscuit, wit brood met aardbeienjam ( zonder korst ) en 's avonds at ik gekookte kip met witte rijst of tomatensoep zonder stukjes. Heel fijn, om dit drie weken te eten! Oh ja, ik dronk ook kippenbouillon
.. Maak dit niet té zout want dan krijg je er een afkeer van. Dat heb ik per ongeluk gehad, als ik nu denk aan zout of bouillon kan ik zo naar de wc lopen, brrrr!
Ik mocht ook geen zuivel, geen gekruid eten en vetarm eten. Als ik iets vets op at zat ik meteen drie keer een half uur op de wc, hoop niet voor je dat jij dat nu ook heb!
Succes ermee en hopen dat je snel opknapt.
Alleen maar het kleinste kamertje gezien?

.
Al heb ik nog nooit gehoord van macaroni die niet goed meer was; of had je er saus bij die misschien over datum was?