Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nibbit1986 schreef:Heel erg bedankt voor alle lieve reactie's. Het doet mij (en mijn verloofde!) erg goed deze te lezen.
Ik heb mij vandaag aangemeld voor online begeleiding, welke specifiek gericht is op abortusverwerking.
Op deze manier kan ik lekker in mijn vertrouwde omgeving blijven en de tijd nemen om de vragen te beantwoorden die de begeleiding heeft. Zo kan ik ook bij mijn huidige therapeut blijven, maar net dat extra stukje ondersteuning krijgen thuis.
Wat mijn moeder betreft zit ik er al een tijdje over te denken om te breken met haar, hier dacht ik ook al over na voordat ik uberhaupt wist van de zwangerschap. Dit geeft mij eigenlijk net dat extra zetje in de rug om in ieder geval eens te beginnen met het veranderen van mijn telefoonnummer.
Nogmaals, heel erg bedankt voor alle lieve reactie's.
Nibbit1986 schreef:Het doet vreselijk pijn en het voelt zo onnatuurlijk. Zoals ik al tegen meerderen ook in PB heb gezegd, de keus tussen leven en dood hoort niet in onze handen te liggen. Dus ik vind het vreselijk dat ik deze keuze heb moeten maken.
Ik heb al een begeleider 'toegewezen' gekregen en het zal dus spoedig starten. Hier ben ik erg blij om en ik hoop dat het me gaat helpen.