GWR schreef:Ik vond het meevallen, ong. 10 euro per blokje extra, dat had ik er wel voor over om witte te hebben!
Totale kostenplaatje viel uiteraard wel erg tegen haha maarja.
.
Moet je een incoginto nemen, val je helemaal stijl achterover.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, wil die vent dat ik over 3 maanden weer terug komt omdat de kies niet genoeg is gegroeid!

Mo0wtjee schreef:Ik ben 21 en heb sinds 3 weken een slotjes beugel boven en onder.
Vroeger ook een beugel gehad, echter geen draadje achter gezet dus de boel staat weer scheef.
Krijg er geen nare opmerkingen over.
Heb wel nog steeds een aantal tanden die vreselijk gevoelig zijn.
Afbijten gaat ook nog echt niet, herkend iemand dit?
arankeng schreef:Ik ben 18 en heb 2 beugels gehad...
Ik begon in groep acht (11 jaar oud) met trekken van 8 kiezen (4 melk en 4 volwassen kiezen), daarbij kreeg ik een stangetje en een blokkjes beugel. Deze heb ik 3 jaar gehad.
Toen mijn er uit mocht heb ik zelf op de foto moeten constateren dat mijn kies achter nog niet doorkwam na 3 jaar. Deze werd tegen gehouden door mijn verstandskies.
Verstandskies eruit laten 'snijden', zwaar aan de medicatie![]()
De kies werd omhoog getrokken met..... jawel! Beugel 2!
Deze is eruit gegaan 9 maanden terug.
Ik zou vandaag voor mijn allerlaatste controle gaan na 8 jaar daar gezeten te hebben, wil die vent dat ik over 3 maanden weer terug komt omdat de kies niet genoeg is gegroeid!
![]()
Hij wil, als het over 3 maanden nog niet goed is, mijn kies laten 'breken' en spalken tot hij wel ver genoeg is....
Ik hik dus tegen beugel 3 aan!!!
Ik heb al geroepen dat ik bij het 10 jarig jubileum wel een taart wil!
plovesb schreef:arankeng schreef:Ik ben 18 en heb 2 beugels gehad...
Ik begon in groep acht (11 jaar oud) met trekken van 8 kiezen (4 melk en 4 volwassen kiezen), daarbij kreeg ik een stangetje en een blokkjes beugel. Deze heb ik 3 jaar gehad.
Toen mijn er uit mocht heb ik zelf op de foto moeten constateren dat mijn kies achter nog niet doorkwam na 3 jaar. Deze werd tegen gehouden door mijn verstandskies.
Verstandskies eruit laten 'snijden', zwaar aan de medicatie![]()
De kies werd omhoog getrokken met..... jawel! Beugel 2!
Deze is eruit gegaan 9 maanden terug.
Ik zou vandaag voor mijn allerlaatste controle gaan na 8 jaar daar gezeten te hebben, wil die vent dat ik over 3 maanden weer terug komt omdat de kies niet genoeg is gegroeid!
![]()
Hij wil, als het over 3 maanden nog niet goed is, mijn kies laten 'breken' en spalken tot hij wel ver genoeg is....
Ik hik dus tegen beugel 3 aan!!!
Ik heb al geroepen dat ik bij het 10 jarig jubileum wel een taart wil!
oei en dan zeur ik al om 6 jaar moet er niet aan denken zo lang bij de ortho te lopen..
ilikex schreef:Nikka schreef:Met lijm, die plakken ze achter je voortanden.
Okee dankje! Nou doe mij dan maar een spalkje! Wil niet nog een x een beugel haha
Share schreef:Ik ben 28 bijna 29 en heb hem 6 dec 2 jaar. Ben hem ook spuugbeu maar ik ben voorlopig nog niet klaar. Paar maanden geleden zei de ortho dat het einde inzicht was.. Maar laatste keer had ze het over nog wel een half jaar...
dus die operatie kosten had cz ook niet meer.
Helemaal happy, maar ik moet nu weer een beugel waarschijnlijk -.-''
Zolang het niet zo groot word als voorheen kan ik er mee leven
)
Share schreef:Ik vind je spleetje erg mooi! Maar je moet je er zelf goed bij voelen natuurlijk!
). Het zijn vooral mijn kiezen waar ik voor ga vrezen.
Ben blij dat ik in ieder geval nog goed door het leven kan met een spleetje, hihi ^_^
plovesb schreef:Share schreef:Ik ben 28 bijna 29 en heb hem 6 dec 2 jaar. Ben hem ook spuugbeu maar ik ben voorlopig nog niet klaar. Paar maanden geleden zei de ortho dat het einde inzicht was.. Maar laatste keer had ze het over nog wel een half jaar...
Zo ging het bij mij ook, begin van het jaar zij de beste man dat hij voor mijn verjaardag 1 augustus er uit zou zijn. Eenmaal 1 augustus ging hij het toch niet halen kwamen er nog 5 maanden bij, met het nieuwe jaar was hij eruit. Nu zitten we in november en word er verteld dat ik nog wel even aan vast zit..