Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

XxJustinexX schreef:Ik ben hem ook aan het overwegen, maar er zit een touwtje aan, misschien een hele domme vraag maar verdwijnt die niet als je sex hebt? Of ligt dat aan mij haha?
Ketaki schreef:XxJustinexX schreef:Ik ben hem ook aan het overwegen, maar er zit een touwtje aan, misschien een hele domme vraag maar verdwijnt die niet als je sex hebt? Of ligt dat aan mij haha?
nee spiraaltje verdwijnt niet als je seks hebt nee![]()
er zitten draadjes aan, en als je die nog steeds kunt voelen, zit je spiraaltje nog steeds goed

MaricoGraphy schreef:Heb wel nog elke dag wat last van spotting, soms een dag niets. Vandaag dan weer alsof ik mijn menstruatie heb, maar dat is normaal de eerste 3 maanden.
en volgens mij ook niks gehoord over die touwtjes (maar kan langs me heen zijn gegaan omdat ik zo last had van mijn buik).
ydnew schreef:Als ik voel voel ik ze wel en zitten ze echt bijna rond mijn baarmoedermond (ja die voel ik ook)ehm draadjes? stond net onder de douche en denk...zal eens onderzoeken of ik draadjes voel....nou echt niet... kan ze niet vinden... eens even vragen als ik heen moet voor echo om te kijken of alles nog goed zit... heb overigens echt helemaal nergens last van en ook geen vloeiing meer.....gister nog inimini minimaal...vandaag helemaal niks..