Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
arabella2000 schreef:Ik ben trouwens bij de dietiste geweest. Die keek maar vanuit 1 kant en ik moest meer vezels eten. Ookal kreeg ik daar buikpijn van. Omdat bruinbrood toen niet ging heb ik toen dat witbrood met extra vezels gegeten. Maar helpen deed het allemaal niet.Buikpijn had ik nog steeds
arabella2000 schreef:Ik ben trouwens bij de dietiste geweest. Die keek maar vanuit 1 kant en ik moest meer vezels eten. Ookal kreeg ik daar buikpijn van. Omdat bruinbrood toen niet ging heb ik toen dat witbrood met extra vezels gegeten. Maar helpen deed het allemaal niet.Buikpijn had ik nog steeds
takkie_muis schreef:Noten heb ik voor de smaak en wat structuur , lijnzaad kan ik wel een theelepeltje minder van doen.
Ze zijn echt mega lastig de afgelopen dagen , na het eten of net ervoor alles eruit ze moeten zich even gedragen. Flinke buikpijn ook... , wel zet ik standaard 10 uur de wekker om de structuur wat te krijgen.

takkie_muis schreef:Ik at juist lijnzaad om het weer op gang te brengen , en van noten wist ik de werking op mijn darmen niet.
Nassie schreef:Precies dezelfde klachten gehad.
Ik volg nu een histamine vrij dieet en geen klachten meer http://www.histaminevrij.nl
Edit; en ik eet ook geen tarwe en E600 nummers.