Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Anders nooit. Mette schreef:Ik kam mijn haar als het nat en als het droog is. Een goede borstel maakt heel erg veel verschil! (en een goede conditioner trouwens ook)
Via een vriendin kwam ik op de Tangle Teezer, een super fijne borstel die veel minder haar eruit trekt. Je hebt er verschillende versies van; de gewone, een reisversie (kleintje met klepje) en eentje voor onder de douche. Zelfs met conditioner aan je handen glipt hij er niet uit!
https://www.google.nl/search?q=tangle+t ... h&imgdii=_

.
en ben zoooooo blij dat ik er een heb gekocht!xSCWx schreef:Ik kam mijn haar als het droog is (lang stijl haar) anders kam ik er klitten in die ik er niet meer uit krijg.
Ik doe voor het borstelen een druppel olie in de punten, anders kom ik er nog niet doorheen. (Kerastase olie van L'Oréal). Wel prijzig, 35euro voor 125ml maar ik doe ruim een jaar met een potje en dan doe ik 3x per week een druppel er in. Is overigens ook goedkoper te krijgen bij de etos ed. Maar die vind ik minder fijn.
Ik krijg altijd rillingen over mijn rug als mensen nat haar kammen en dan bovenaan beginnen. Dat ze door blijven trekken tot de haren breken omdat het in de klit zit... vreselijk... En ik zie ook precies wie dat doet aan het haar. Zo zonde.
) Loop nog steeds rond met een flinke bos haar.
xSCWx schreef:Ik kam mijn haar als het droog is (lang stijl haar) anders kam ik er klitten in die ik er niet meer uit krijg.
Ik doe voor het borstelen een druppel olie in de punten, anders kom ik er nog niet doorheen. (Kerastase olie van L'Oréal). Wel prijzig, 35euro voor 125ml maar ik doe ruim een jaar met een potje en dan doe ik 3x per week een druppel er in. Is overigens ook goedkoper te krijgen bij de etos ed. Maar die vind ik minder fijn.
Ik krijg altijd rillingen over mijn rug als mensen nat haar kammen en dan bovenaan beginnen. Dat ze door blijven trekken tot de haren breken omdat het in de klit zit... vreselijk... En ik zie ook precies wie dat doet aan het haar. Zo zonde.
Precies mijn manier