Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

magic_lover schreef:Ik volg ook even. Heb echt periodes dat ik vrijwel niet of weinig slaap.. dan uiteindelijk naar een paar nachten van ruim 2u slaap, ben ik vanzelf een keer zo moe dat ik wel kan slapen... maar echt fijn en goed lijkt het mij niet.
Ik heb sowieso dat ik dingen heel moeilijk los kan laten en soms mee op bed neem.. of de dag nog een keer her beleef dan. Ook niet echt bevorderlijk voor je nachtrust. Dus ik ga ook even volgen voor dé gouden tip
In theevorm dan. Denk dat dat wel goed helpt en het is een natuurlijk middel
Je kunt die thee kopen bij De Tuinen.
Marijee schreef:Vanmiddag tijdens mijn werk heb ik nog even geïnformeerd naar slapen. Hier werd mij juist geadviseerd om valeriaan te nemen, zodat je makkelijkere inslaapt. Melatonine is een door slaper. Vaak word verder HTTP 5 geadviseerd, omdat die geen kruid is en eigenlijk een signaal afgeeft in je hersenen wil ik die ooit nog eens gaan uittesten, super intressant!. Ik ga nu valeriaan slikken en dat maar uittesten. Word vervolgd!
. "Zwartstof" werkt alleen als het goed donker is, anders zet je lichaam het goedje gewoon weer om in serotonine.