Kaartenactie voor me zieke Tante

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Caelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 09:55

Sweetgirl1 schreef:
SLOTJE GEEN DISCUSSIE MOGELIJK!!!!

Ik vind je nu wel echt erg kinderachtig reageren...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Kaartenactie voor me zieke Tante

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 09:56

Er zijn inderdaad veel kaartenacties geweest. Ik ben er zelf ook ooit eentje begonnen, dus ik weet best hoe TS zich voelt. Maar de manier waarop TS om kaarten vraagt is gewoon niet erg handig en dan werkt het vaak averechts. Jammer, want het is natuurlijk wel goed bedoeld!

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-13 09:57

Slotje ajb,, Tranen staan al in me ogen dus nu graag een slotje

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 09:58

Mijn kaart hoeft ze nu dus ook niet meer.. erg jammer dit allemaal denk je iets goeds te doen..
* voelt zicht klote*

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-13 09:59

Nee niemand hoeft meer te sturen,, Doe het zelf allemaal wel weer want als ik om iets leuks vraag dan krijg ik altijd gezeik dit en dat..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 10:00

Sweetgirl1 schreef:
Nee niemand hoeft meer te sturen,, Doe het zelf allemaal wel weer want als ik om iets leuks vraag dan krijg ik altijd gezeik dit en dat..

Jeetje meid, je bent 19 en geen klein kind meer. Reageer eens volwassen en doe wat met het advies! Niemand bedoelt het vervelend en je krijgt alleen maar tips.
In plaats van op deze manier te reageren zou je er ook iets mee kunnen doen.

Nogmaals sterkte hoor! :)

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 10:03

Sweetgirl1 schreef:

Dit vind ik helemaal erg, volgens mij ben ik meer volwassen dan jou, en ik ben 'maar' vijftien. Ik had zelf ook een kaartenactie voor mijn moeder, reageerde ook niemand op, jammer dan, ga verder met je leven en klaar? Vind dat je nu een beetje om aandacht vraagt. Er zijn alsnog mensen die je een kaartje willen sturen ondanks dat je zo reageert en dan reageer je weer zo? En dan ook nog over de mensen die geen kaartje sturen zeggen dat ze geen gevoel hebben... Beetje kinderachtig vind je niet?

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-13 10:03

SLOTJE NU GEWOON KLAAR!!!

En Cayenne ik wou wat leuks doen voor me tante,, doe dit niet voor me eigen namelijk. Mijn tante zit alleen thuis,, Niemand om dr heen en zit dood en dood ziek met uitgezaaide kanker thuis. In en buiten dr long, op dr borstkas, in dr nier, in dr schouder en zelfs al in haar heup.. Maar een kleine moeite is al teveel gevraagd.

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-13 10:04

naomi_g1998 schreef:
Sweetgirl1 schreef:

Dit vind ik helemaal erg, volgens mij ben ik meer volwassen dan jou, en ik ben 'maar' vijftien. Ik had zelf ook een kaartenactie voor mijn moeder, reageerde ook niemand op, jammer dan, ga verder met je leven en klaar? Vind dat je nu een beetje om aandacht vraagt. Er zijn alsnog mensen die je een kaartje willen sturen ondanks dat je zo reageert en dan reageer je weer zo? En dan ook nog over de mensen die geen kaartje sturen zeggen dat ze geen gevoel hebben... Beetje kinderachtig vind je niet?

Als je niet weet hoe of wat kan je je er beter niet mee bemoeien

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 10:05

Ts,volgens mij ben je ook hartstikke jong nog :(:)

Sterkte! En hopelijk kun je toch nog mooie momenten met je tante hebben in de tijd dat haar nog is gegund :(:)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 10:06

Je kan niet zomaar een slotje eisen dat als eerste.
TS ik snap dat je heel emotioneel bent maar t gaat wel een beetje ver. Helaas is dat nu eenmaal zo. Het was iig niet mijn bedoeling geweest om dit te veroorzaken met mijn eerste berichtje, alleen om aan te geven dat ik in ieder geval kaarten moe ben en dat er meerdere mensen dat zullen zijn!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 10:06

Wat een nare wending heeft dit topic genomen -O-

Had het vannacht een stipje gegeven met de intentie er deze morgen verder op in te gaan, maar dat hoeft nu dus al niet meer :?

Zou m'n trots opzij zetten, ts, en vragen of de moderators je topic willen opschonen, je openingstekst even iets aanpassen en eens afwachten hoeveel leuke reacties je nog krijgt dit weekend.

Sterkte !

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 10:07

Gezien het verloop van dit topic lijkt het me beter als ik hier even een slotje op plaats. Een MW-mod zal hier later verder naar kijken.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 20:48

En hierbij besloten omhet topic op slot te laten.