Vandaag verstandskiezen verwijderd, alleen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laptopmuis

Re: Vandaag verstandskiezen verwijderd, alleen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-13 09:39

Nou, het bloed nu nog minimaal.. schrok me vanmorgen wel echt kapot.
Had namelijk de tip opgevolgd van de handdoek onder mijn kussen en zoveel mogelijk eruit laten lopen. Was één grote vlek geworden van bloed. Niet vuurrood.. maar was wel echt zichtbaar.
Als vanmiddag niet over is, dan ga ik bellen. Vooral omdat ik nu ook moet spoelen en dat mag niet.

Pijn valt nu wel mee. Heb nu wel een pijnstiller in tabletvorm gepakt (sarixel, want parcetamol kan ik niet verdragen) en nu gaat het wel weer.

Bastin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 09:46

Een telefoontje kan nooit kwaad! ;)

Ik heb eerder rechtboven laten verwijderen, nergens last van. Vorige week vrijdag rechtsonder en heb er nu nog steeds pijn aan. Ze hebben ook letterlijk in mijn wang gehecht, heel erg naar. Gaat ook nog regelmatig open en bloed een beetje maar zolang je goed blijft spoelen moet het vanzelf goed gaan! :) En inderdaad een gaasje erop als je die hebt meegekregen, anders een watje en proberen een uur dicht te houden. Bloed uit je mond lijkt vaak erger door al het speeksel dat erbij komt kijken.

Laptopmuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-13 10:49

Heb eigenlijk niets meegekregen. Alleen poeder om op te lossen, zou een pijnstiller zijn en een fles waarmee ik twee keer per dag moet spoelen. Maar dat mag niet zolang het blijft bloeden staat erop.

Ik bel vanmiddag eens, heb vanmorgen al gebeld maar toen zeiden ze dat er een spoedgeval was en dat de dokter niet aanwezig was? Dat ik vanmiddag eventjes moest terugbellen.

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 17:25

Hoe gaat het nu? Ik had helemaal geen pijnstillers of spoelspul mee gekregen..