Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Tara_ schreef:Ja, dat denk je ook door dat fobie gedeelte. Hoe aardig ik iemand ook vind, als diegene over moet geven ren ik heel hard weg en vind ik diegene vies.
TessaKaizoku schreef:Hoi Bokkers,
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen hiermee! Ik zou graag een paar vraagjes willen stellen.
1) Wat zou je reactie zijn als iemand die bij je in de bus zou zitten ( evt. je buurman ) zou over moeten geven?
Lichtelijk hysterisch worden, eerstvolgende stop de bus uit willen, huilen
2) Wat zou je van deze persoon vinden?
Ik zou het zielig vinden, maar ook ontzettend boos zijn op die persoon(realistisch gezien weet ik ook wel dat iemand er niks aan kan doen, maar op zo'n moment denk je niet realistisch)
3) Hoe zou je zelf reageren als je moest overgeven in de bus?
Dat zou me niet snel gebeuren, ik zou het huis niet uitgaan als ik me niet lekker voelde en ik slik altijd pillen tegen wagenziekte, maar anders toch de bus uitgaan en dan waarschijnlijk ook een paniekaanval krijgen.
Heel erg bedankt voor de tijd alvast!
Dat bedoel ik met beter opletten: blijf niet in de bus hangen!
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen hiermee! Ik zou graag een paar vraagjes willen stellen.
1) Wat zou je reactie zijn als iemand die bij je in de bus zou zitten ( evt. je buurman ) zou over moeten geven?
geerke schreef:wat een rare vraag...iemand geeft toch niet over voor de lol?
En soms voel je dat echt niet van te voren aankomen.

TessaKaizoku schreef:1) Wat zou je reactie zijn als iemand die bij je in de bus zou zitten ( evt. je buurman ) zou over moeten geven?
Gaaaaaatverrrrr! En ergens aan gaan zitten, zo ver mogelijk er vandaan, indien mogelijk gelijk de bus uit. Het geluid en de geur is genoeg om er zelf ook nog eens over te gaan.
Niks. Iedereen kan eens voedselvergiftiging of buikgriep hebben. Maar het overgeven zelf vind ik wel vies!
Te beschamend voor woorden. Vragen aan de buschauffeur of ik het ergens mee kan opruimen als ik niet in tranen ben uitgebarsten omdat ik mezelf zo ziek, zielig en dan ook nog voor schut voel.
EDIT: als ik het aan voel komen maak ik dat ik de bus uitkom natuurlijk, dan kots ik wel in de struiken