Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
wendyenbram schreef:Waarom wordt het nu weer op het geloof gegooid. Leuk he de media napraten... Er zijn idd een stroom gelovigen die niet enten, MAAR er zijn meer niet gelovigen die niet enten dan wel gelovigen.
En ik heb de oudste 2 volledig in laten enten. laten deze nu "toevallig" beide autisme hebben! (nee het is niet te bewijzen dat het daarvan komt, maar in mijn ogen ook niet uit te sluiten) De 2 jongsten hebben geen entingen gehad, en hebben nergens last van.
Mijn dochter krijgt ook GEEN enting voor baarmoederhalskanker in mijn ogen geeft dat een valse gevoel van veiligheid. Ik ben geent dus mij overkomt het niet meer. terwijl je die kanker ook gewoon kan krijgen met inenting!!
En over inenten? tja als je de rivm moet geloven is een enting na zoveel jaar uitgewerkt... Daar zit je dan geent en wel, denkend dat je overal veilig voor bent. Als ze dan toch willen enten om alle ziektes uit te bannen (wat toch weer andere ziektes tot gevolg heeft, want elke tijd heeft zijn eigen ziektes) Dan ,oet het gewoon standaart om de zoveel jaar herhaalt worden.
Dus laat het zinnetje maar achter wege dat andere kinderen ziek worden door de kinderen die niet geent zijn. Kan net zo goed komen door die kinderdagverblijf medewerker die denkt veiligte zijn omdat ze jaren geleden geent is.
Zoolgangster schreef:wendyenbram schreef:Waarom wordt het nu weer op het geloof gegooid. Leuk he de media napraten... Er zijn idd een stroom gelovigen die niet enten, MAAR er zijn meer niet gelovigen die niet enten dan wel gelovigen.
En ik heb de oudste 2 volledig in laten enten. laten deze nu "toevallig" beide autisme hebben! (nee het is niet te bewijzen dat het daarvan komt, maar in mijn ogen ook niet uit te sluiten) De 2 jongsten hebben geen entingen gehad, en hebben nergens last van.
Mijn dochter krijgt ook GEEN enting voor baarmoederhalskanker in mijn ogen geeft dat een valse gevoel van veiligheid. Ik ben geent dus mij overkomt het niet meer. terwijl je die kanker ook gewoon kan krijgen met inenting!!
En over inenten? tja als je de rivm moet geloven is een enting na zoveel jaar uitgewerkt... Daar zit je dan geent en wel, denkend dat je overal veilig voor bent. Als ze dan toch willen enten om alle ziektes uit te bannen (wat toch weer andere ziektes tot gevolg heeft, want elke tijd heeft zijn eigen ziektes) Dan ,oet het gewoon standaart om de zoveel jaar herhaalt worden.
Dus laat het zinnetje maar achter wege dat andere kinderen ziek worden door de kinderen die niet geent zijn. Kan net zo goed komen door die kinderdagverblijf medewerker die denkt veiligte zijn omdat ze jaren geleden geent is.
Bedoel je mijn opmerking? Dat had ik niet uit de media maar als LID (dus uit de eerste hand)
van een christelijke patiëntenvereniging. En nee, de inenting tegen baarmoederhalskanker beschermt niet voor de volle 100% Maar hoe kleiner je de kans op die rotziekte maakt, hoe beter.
Ik ken een christelijke vrouw die toch echt baarmoederhalskanker kreeg, ondanks dat ze niet de beest uithing. Bijna waren haar kinderen hun moeder kwijt, omdat niemand had verwacht dat juist zij die ziekte had.

Tieneke schreef:Je quote een gebrekkige site.
Tieneke schreef:Gebrekkig in die zin dat er geen verdere uitleg wordt gegeven aan het stukje over handen en mond.
Veel kans trouwens dat je het virus zelf draagt. Moet jij dan ook beter nadenken over je (seksueel) gedrag?
wendyenbram schreef:Ja want door onnadenkend te gaan sexen kun je anderen besmetten.
Citaat:en dat is dus gelijk het stukje valse veiligheid in de enting... ik ben ge-ent en ben dus veilig. uitstrijkjes worden dan maar over geslagen, want he mij kan niks gebeuren. en tja dan heb je de sluipmoordenaar in je lichaam zitten, zonder extra controle.
Brainless schreef:Ik ben voor een goede info avond voor zwangere (of jonge ouders), waar rustig dingen worden uitgelegd en waar alle vragen gesteld kunnen worden.
Op het consultatiebureau tijdens je afspraak, is daar normaal gesproken geen tijd voor en men vind het "stom" als je vragen hebt. Je krijgt een standaard foldertje mee, maar dat is (blijkbaar) niet voldoende.