Droge lippen weer! Mijn oplossing!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 23:21

Volgens mij gewoon op je neusvleugels, maar aan de kant van je gezicht en niet aan de kant van het topje van je neus.
:+ :D. Van snot droogt huid uit. Let de volgende keer als je strontverkouden bent maar eens op de huid onder je neus :D

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 05:37

anneliesdj schreef:
Op de huid achter je neusvleugels bedoeld ze toch gewoon in je neus mee? Waar anders?
Dat heet in je neus, niet achter je neusvleugels. Tenminste, mijn definitie van achter de neusvleugels is het 'deukje' waar de neusvleugels naar de neusbrug overgaan. Daar zit vaak veel talg.

Ik kan niet verzinnen waarom snot goed is voor je lippen.

Waikiki

Re: Droge lippen weer! Mijn oplossing!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 07:02

Ik weet niet of Paw Paw Ointment in Nl te verkrijgen is? Ik heb een tube gekocht met Manuka Honey erin, ik moet het er af en toe is op smeren maar heb er geen last meer van. Als het buiten echt brandende hitte is wil ik er nog wel eens wolvet opsmeren, werkt ook heel goed!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 07:38

Idd, als het goed is zitten je snottebellen in je neus, niet achter je neusvleugels. Wat San_87_ zegt, wist trouwens niet meer dat het gewoon talg is, klopt.

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 13:26

Ik heb na járen zoeken voor mij eindelijk iets gevonden wat werkt, namelijk een stick van A. Vogel: Echinaforce lippenbalsem. Het goedje stink en heeft een vieze kleur maar werkt voor mij erg goed.