doe het hier ook zelf zo zonder diploma's of dure merken...
(alleen bij mijzelf hoor
)en zulke gedrochten als hier boven moeten gewoon geen enkele vorm van creativiteit of secuurheid bezitten....
edit: hierboven dus openingpost
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LadyMadonna schreef:Weet je of er MMA in de producten zit die je gebruikt unihorse?
Had je ooit van MMA gehoord?
Je kunt je eigen nagels ook serieus beschadigen he...
Ik heb dingen gezien.... Wordt je echt niet vrolijk van. Doorgevijlde nagelplaten, acryl die er met een tang vanaf getrokken is (au!)...
LadyMadonna schreef:Wat jij wilt vuurneon
Ik heb niks tegen Aziaten, ik heb wel wat tegen Aziatische salons die met MMA werken en onhygiënisch werken. En dat zijn er helaas nogal wat.
Als iemand 'm wil zien graag pb 
LadyMadonna schreef:Lucifertje: dat kan en gebeurt. Beide zijn overdraagbaar door bloed, dus als ik iaënd open haal, en met dezelfde instrumenten de volgende ga behandelen, die ik ook weer open haal... Voila.

LadyMadonna schreef:Mondkap is trouwens ook wel degelijk bescherming voor de klant. Je styliste zal maar een flinke verkoudheid hebben. Je zit er letterlijk bovenop.

Dus niet door de buurman die gister verkouden is geworden. 
xMendy schreef:Heb even mn nagellak eraf gehaald en een fotootje gemaakt van m'n nagels. Hier zijn de streepjes goed te zien. Hebben acrylnagels dit ook, is het normaal? Dus op het roze gedeelte, wat ook doorgaat op het witte btw. (De vorm is trouwens op mijn verzoek zo gevijld. Sommigen vinden het raar maar ik vind het heel tof, wel met nagellak dan.)
Ga nu maar weer lakken
[ Afbeelding ]
unihorses schreef:xMendy schreef:Waar is er niet goed gevijld? Ik bedoel OP mijn nagel..
je nagel... dat je iedere keer zo die rondjes ziet. niet zo mooi aangesloten.
de lijn zie ik niet echt... sorry