Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Karin92 schreef:ryukapple schreef:Je kan die aloe vera drank proberen is heel erg lekker:p
En water tja ik lust het wel maar na een tijdje ben ik het zo zat. Na drie dagen alleen water kan ik geen water meer zien
Weet niet welke aloé vera jij drinkt maar meestal zit dit ook vol met suikers

verootjoo schreef:Water idd. Wij drinken hier thuis ook het meeste water, frisdrank of sappen hebben we nooit in huis. Soms drinken we ook verse sinaasappelsap, dat is miet slecht, zitten geen geraffineerde suikers in, fruitsuiker is op zich geen probleem. Of verse muntthee, heerlijk!
ryukapple schreef:Karin92 schreef:
Weet niet welke aloé vera jij drinkt maar meestal zit dit ook vol met suikers
Van de natuurwinkel zit 2,1 gram suiker in per 100 ml dus dat valt wel meeverootjoo schreef:Water idd. Wij drinken hier thuis ook het meeste water, frisdrank of sappen hebben we nooit in huis. Soms drinken we ook verse sinaasappelsap, dat is miet slecht, zitten geen geraffineerde suikers in, fruitsuiker is op zich geen probleem. Of verse muntthee, heerlijk!
In sinaasappelsap zitten juist veel suikers gem zo'n 20% van de adh. Als je sinaasappelsap wil drinken moet je het zelf persen dan is het een stuk minder
ik pers het altijd zelf. Mijn moeder deed dat elke dag voor ons, ik alleen in het weekend
xJess schreef:Ik houd niet van water, thee en koffie (ja dat bevat nauwelijks suiker denk ik), maar wat drinken jullie de hele dag? Bestaat er eigenlijk wel een soort drank met niet zo belachelijk veel suiker?
http://www.slimpie.com/
Krips schreef:Water moet je leren drinken. Ik vond er in het begin ook niets aan. Als je het toch blijft drinken wen je eraan en ga je het vanzelf waarderen. Vooral als het lekker koud is!
!listiglistje schreef:xJess schreef:Ik houd niet van water, thee en koffie (ja dat bevat nauwelijks suiker denk ik), maar wat drinken jullie de hele dag? Bestaat er eigenlijk wel een soort drank met niet zo belachelijk veel suiker?
Slimpiehttp://www.slimpie.com/
ook lekker met een scheut door griekse yoghurt (liefst van de Lidl)
.