afvallen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kinke

Re: afvallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 14:23

Volgens mij overdrijf jij juist Adner...De TS heeft het topic gisteravond laat geopend...en dan nu al een opmerking maken dat het jammer is dat de TS niet reageert...

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 14:24

Kinke schreef:
Volgens mij overdrijf jij juist Adner...De TS heeft het topic gisteravond laat geopend...en dan nu al een opmerking maken dat het jammer is dat de TS niet reageert...

ik zag ook later dat het topic pas gister avond laat geopend was..dacht dat ik hem al eerder voorbij had zien komen dan gister avond :)
maar dan hoeft er niet gelijk zo gereageerd te worden! :D

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 17:41

Kinke schreef:
Janneke, nu kan het op de TS overkomen alsof je bij haar lengte en gewicht last hebt van vetrolletjes.
TS, dit is gewoon de onzekerheid die bij een 15-jarige hoort, ff volhouden, dat gaat wel over :)

Nou, laat ik me dan preciezer uitdrukken: het gaat mij om alle "vrouwelijke vormen" zoals vetkussentjes op je heupen en op je dijbenen.
Die horen er gewoon bij als je een vrouw van vruchtbare leeftijd bent - als je die dingen ziet bij jezelf "moet" je niet denken van 'dat je dik zou zijn' maar liever dat je een vruchtbare vrouw bent en geen ge.foto.shopte modepop.

(Iedereen heeft die kussentjes namelijk, ze verdwijnen alleen bij stevig ondervoede mensen, net zoals de vetkussentjes in je handpalmen en voetzolen. )

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 20:59

Lieve Ts, wil je ondergewicht krijgen soms? Je hebt een prachtig gewicht, je bent in de groei. Lekker laten zo, anders beschadig je je lichaam. Echt Ts, het kan naast lichamelijke schade ook geestelijke schade opleveren. Zelf ervaren, dat wil je niet.

Mona2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 21:37

Je stofwisseling word trager met minder eten, waardoor je aankomt gezonde levensstijl is belangrijker dan afvallen, je bent niet te zwaar, dus enigste wat je kunt doen is gezonde levensstijl aannemen, als je dat al hebt, niks veranderen! Afentoe snoepen mag best!

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 21:40

TS... Blijf maar zoals je bent... Ik vond mezelf ook te dik en te vet en ik snoep ook.
Maar in plaats van direct heel erg af te vallen, kun je snoep verwisselen voor een gezonde snack zoals worteltjes of komkommer, maar val echt niet te veel af, want je bent echt al aan de lichte kant.
En inderdaad, fotomodellen zijn gefotoshopt. Je bent goed zoals je bent. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 21:51

Ieder meisje ter wereld gaat door zo'n fase. Als al jouw vriendinnen überhaupt al 45 kilo wegen zullen zij ook voor de spiegel staan en denken "goh, wat ben ik dik zeg". Hoort er gewoon bij en zal voorlopig nog niet weggaan. Er is helemaal 0.0 mis mee om gezonder te leven en meer te sporten, maar probeer het niet je streven te maken om een bepaald gewicht te krijgen. Je hoort niet onzeker te zijn over de getalletjes die er staan, dat jij je onzeker voelt over hoe je eruit ziet is heel normaal.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 08:33

dergelijke topics zijn niet de bedoeling, ik pb ts voor meer info
slotje dus