Huilend van het lachen wakker worden midden in de nacht.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

vivan

Re: Huilend van het lachen wakker worden midden in de nacht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 22:18

ik heb een keer gehad dat ik van 'een stoeprandje viel'. Dat gevoel iig. kennen jullie wel. En ik was aan t logeren met een vriendin, en ik dacht dat ze t door had. Dus ik moest KEIHARD lachen... Dus was niet helemaal t zelfde, maar ik werd wel soortvan lachend wakker.

maar laatst werd ik huilend wakker omdat ik droomde dat ik vreemd ging. Maar gelukkig niet...

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 22:38

Haha vivian.. de meeste dromen zijn bedrog :Y)

zo werd ik vannacht wakker helemaal geshocked.. ik had de naam van ons ongeboren kind perongeluk verklapt! Ik werd echt zwetend wakker.. zo blij dat ik besefte dat ik in bed lag en het dus gedroomd had :') :+

LauraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 22:41

Haha inderdaad wel dat vallend wakker worden, wil niet weten hoe vaak ik al niet van een paard ben gevallen in mijn dromen. :P
Of wakker worden en echt hard moeten nadenken of het nu echt was of niet.
Heb ook een keer een smsje beantwoord in mijn slaap, echt super raar..

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 22:59

Ik heb wel eens gehad dat mijn hubby 'smorgens vroeg opstond, en dat ik in mijn droom lachte. Volgens hem zag het er heel spooky uit, ogen uiteraard dicht, een lach-grimas op mijn gezicht en met mijn tanden helemaal bloot, raar "hè hè hè" - geluid erbij :=

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 23:06

Ik had ook een keer een juf en die hadden een nieuwe kledingkast. Droomde zij dat die kast omviel bovenop hen. Dus zij werd wakker en schreeuwde meteen: De kast valt om! Haar vriend de kast gaan tegenhouden, was er niks aan de hand... Dat verhaal is me nog steeds bijgebleven, als enigste van de basisschool...

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 23:12

TS sta je ook heel positief in het leven of niet? Waarom je zulke leuke dromen hebt!!
Lijkt me erg gaaf !!

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 08:38

Ik heb eens zo'n enorme domme actie droom gehad...

Mijn hondje slaapt altijd bij me.
Ik droomde van een dikke rat. In mn onderbewustzijn raak ik mn hondje aan....
In mn droom is dat een rat....ik schrik me rot..en opeens lig ik samen met hondje naast mn bed :oo
Hondje helemaal beduusd....kijkt me met een blik aan " alles goed baasje? :? :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 08:57

kainda schreef:
Ik heb eens zo'n enorme domme actie droom gehad...

Mijn hondje slaapt altijd bij me.
Ik droomde van een dikke rat. In mn onderbewustzijn raak ik mn hondje aan....
In mn droom is dat een rat....ik schrik me rot..en opeens lig ik samen met hondje naast mn bed :oo
Hondje helemaal beduusd....kijkt me met een blik aan " alles goed baasje? :? :')

Aah cute!

Vanochtend weer wakker geworden van het huilen, maar helaas niet wegens grappige dingen :')

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 10:12

Het gevoel hebben dat je valt in je slaap, komt doordat je spieren zich compleet onstpannen. Hierdoor krijgt je lichaam het idee dat je aan het vallen bent, vandaar -:)

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 10:15

Ik ben ook een keer huilend van het lachen wakker geworden, had helemaal de slappe lach. Maar toen ging ik me bedenken waarom ik eigenlijk zo moest lachen en toen wist ik het niet meer. Naja toen ben ik maar weer verder gaan slapen :=

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 10:26

Lachend ben ik nog niet wakker geworden. Wel razend van de week. Droomde dat mijn ex het aan de stok kreeg met een grote groep mannen. Hij had ze allemaal KO geslagen en zijn straf was dat die mannen allemaal een goede vuistslag mochten geven aan mijn zoontje van 2.
Ben daar echt een paar dagen niet goed van geweest.

roombolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 10:31

antje_vip schreef:
Het gevoel hebben dat je valt in je slaap, komt doordat je spieren zich compleet onstpannen. Hierdoor krijgt je lichaam het idee dat je aan het vallen bent, vandaar -:)

Dit heb ik ook wel vaak :\ :o?

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 10:34

Ik ook, maar dan ben je wel gelijk weer klaarwakker :')

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 10:47

Oh wat ik al wel niet heb meegemaakt :')

Ik heb mijn vriendin in 3 jaar tijd in mijn slaap:
Een elleboogje gegeven, getrapt, een mep in d'r gezicht verkocht, een halve hartaanval gegeven omdat ik dacht dat ik viel (en niet eens dat ik achterover viel, of dat de grond onder me vandaan zakte...nee; ik zat op een driewieler (zie je het al voor je, als 20-jarige op een kleine driewieler x3), struikelde over een pissebedje, en pleurde voorover met m'n fietsje. De grond kwam alsmaar dichterbij, maar mijn handen van het stuur afhalen, ho maar :') Ik dus met vreemde bewegingen wakker worden. Mijn vriendin lag naast me, bijna in slaap, schrok zich helemaal kapot wat er aan de hand was :')

Verder schijn ik verhalen te kunnen hebben in mijn slaap. Tijdje terug ging ik overeind zitten, en zei ik dat de kraan open stond. ''Waar dan?'' vroeg ze. Nou, in de hondenmand natuurlijk! ''Nee...daar zit geen kraan''. Jawel hoor! Als je met het muizentrappetje omhoog ging kwam je bij een hol uit in de mand, en daar zat de kraan. Ze heeft me vervolgens maar omlaag gedrukt, gezegd dat zij de kraan wel dicht zou draaien en dat ik maar weer fijn verder moest slapen :')
Denk toch wel dat ik dat nog altijd een van mijn vreemdste vond (we hebben ook wel eens een discussie gevoerd in mijn slaap. Ik zei dat ik wakker was, ze vroeg mij een simpele vraag, en kreeg er een of ander fantasieantwoord over dat ik een fjord had met een hoorn op zijn hoofd ervoor terug. Ook in dit geval werd ik maar weer gezegd liefjes te moeten gaan slapen.

Mijn broer is al net zo'n erge xD Ik vroeger altijd in de veronderstelling dat hij om 5 uur 's morgens al Raymon (een vriend van hem) op bezoek had (bleek hij dus gewoon in zn slaap te praten xD)
Hij heeft een BAHA (soort van gehoorapparaat wat je kan vastklikken op een schroef die operatief in je hoofd is gezet) en die had hij eens in toen hij lag te slapen. Dat ding lag natuurlijk te piepen, dus ik zou hem wakker maken om even zijn baha uit te doen.
Ik raak hem zachtjes aan, en ineens schiet hij omhoog.
''Je hebt je baha nog in, ei'' zei ik tegen hem. Vervolgens had hij het nog te druk met voetballen blijkbaar :')
Ik kreeg terug;
Nee, nee... laat me nog even! Ik moet nog even scoren! Nog maar een paar meter! GOAAAAAAAL!
Zijn handen gingen in de lucht, en ineens werd hij wat wakker en keek opzij. Waarom ik daar stond. Ik hem vertellen van zijn baha..hij doet z'n baha af, en valt weer in slaap :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 10:53

Haha ik wordt regelmatig wakker door lachen in mijn slaap! Hahahaha :j
Maar ik wordt nog vaker wakker van hysterisch huilen in mijn slaap! -O-

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 00:43

Hahaha hoe grappig ts :p heerlijke verhaken van sommige hier :p ikzelf ben wel vaak huilend of schreeuwend wakker geworden van niet erge leuke dromen.. Helaas nooit lachend :(

Wel leuk om te vertellen..
Toen ik bij mijn inmiddels ex-vriend bleef slapen begon hij ook megahard te roepen opeens:
Hij: Ils pak da perd GVD!!!!
Ik: (stijf van de schrik tegen het olafond omhoog) huh hoezo welk perd dan ?
Hij: ja die hengst die daar is losgebroken!!
Ik: oh oke, ja ik heb hem al!
Hij: oke. *snurk*

Toen kon ik weer rustig verder slapen en hij snapte er de volgende dag niets van aangezien hij gewoon lekker in zn slaap heel die bombarie had veroorzaakt whahaha! Ik moest er wel erg om lachen :p

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 11:12

Ik heb niet dat ik lachend wakker word, maar wel dat ik allemaal rare fratsen op me slapende vriend uithaal en dat moment dat ik wakker word en besef wat ik aan het doen ben moet ik wel keihard lachen om mezelf :+ Echt gewoon té genante dingen :o

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 11:29

Ik ben 1 keer huilend wakker geworden (van verdriet).
Ik droomde dat ik op stal in de kantine was, en was daar aan het praten met iemand. En toen begon iemand anders ook mee te praten.
Alleen degene die mee begon te praten was de overleden vader van een jongen bij ons op stal. Terwijl ik tegen hem terug praatte besefte ik dat ik tegen iemand aan het praten was die overleden was. Op dat moment werd ik huilend wakker. (was er ook echt een dagje door van slag).

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 14:16

hahaha geweldig die verhalen ! Ik word ook op alle manieren wakker, lachend, huilend, boos, of heel geschrokken ofzo

Laatst zat ik naar me vriend te zwaaien in me slaap :+
Hij heeft er wel heel erg om gelachen :)