capopjekop schreef:_Tara_ schreef:
Mocht je de Orabrush willen bestellen TS (en ook voor anderen natuurlijk), zou ik dat via de .com website doen. Je kunt betalen met paypal en 't is veel en veel goedkoper dan via die Nederlandse webshop. Ik vind dat trouwens echt de beste tongschraper die er is. En je gaat er echt niet van over je nek. Inademen en dan op dat moment de achterkant van je tong schrapen.
Welke heb je nog meer gebruikt? Vind hem alsnog prijzig, als ik zie dat andere schrapers rond de 5 euro zitten. Maar niet hoeven braken is wel een pluspunt. Want dat gebeurd meestal wel als ik het met een tandenborstel probeer.
Van die simpele tongschrapers met alleen zo'n richeltje zeg maar. Ik ben er in Nederland nog nooit 1 tegen gekomen die lijkt op de Orabrush. Ik heb overigens laatst 4 orabrushes besteld voor 24 dollar inclusief verzenden. Dat is ongeveer 18 euro. Valt reuze mee toch?
), zou ik dat via de .com website doen. Je kunt betalen met paypal en 't is veel en veel goedkoper dan via die Nederlandse webshop. Ik vind dat trouwens echt de beste tongschraper die er is. En je gaat er echt niet van over je nek. Inademen en dan op dat moment de achterkant van je tong schrapen.

Niets zo handig om alles gelijk te zeggen wat in je op komt.
Dus meestal heeft hij het al vrij snel door en doet hij er iets aan. Ik heb het in het begin wel een paar keer tegen hem gezegd hoor, in de trant van 'wat heb jíj op?'. Nu vraag ik of hij last van zijn maag heeft, of hij stress heeft etc (bij stress gaat het maagzuur opspelen).
Dat doen mijn vriend ook, hij zegt niet door zijn neus te kunnen ademhalen (heel irritant).