Maar verder gewoon wat je zegt, alles volkoren, havermout voor m'n ontbijt, fruit, groente. Geen light enz enz. Ik ben wel van mening dat al die bewerkte producten waarschijnlijk niet de beste keus zijn. Maar goed, soms heb ik daar zin in, en dan eet ik ze ook gewoon. Maar om nou dus te zeggen dat ik me nu per se veel beter/slechter voel dan toen ik zo op m'n eten lette, nee. Ik heb ook een tijd ontbeten met groene smoothies, zou je van afvallen, bergen met energie enzo. Nee, merkte er niks van
Dus nee, ik ben misschien niet de slankste, maar ik geniet liever van wat ik eet dan dat ik constant verleidingen moet verstaan. Daar voel ik me niet prettig bij.
Sowieso moet ik wel lachen om dat soort topics altijd. Want ja, ik volg ze vaak wel idd. Maar de een zegt geen koolhydraten eten! De ander zegt, wel koolhydraten eten! De een zegt, magere zuivel! De ander zegt, volle zuivel! Dan weer iemand, geen zuivel! Tja, daar heeft de TS wat aan

Ik gok zo dat 't lichaam eigenlijk gewoon veel te complex is om te zeggen: dit moet je wel/niet eten voor een gezond leven.
.
- oh, dat wordt niet in glucose omgezet?
alles moet wel op kamertemperatuur zijn.
Ik heb al ruim voldoende aan 70 gram ongekookte pasta, haha.
Ik word ook een beetje moe van al die mensen die alles wat eetbaar is onder de loep houden. Je kan er bijna niet meer van genieten als iedere calorie geteld wordt. Ik respecteer dat mensen bewust eten en willen weten waar hun eten vandaan komt - dat lijkt me geen gek uitgangspunt. Maar ik heb in mijn nabije omgeving ook een aantal mensen die echt doorgeslagen zijn of gewoon fysiek uitgeput raken door hun "gezonde" dieet.
, maar ik voel me prima, heb een keurig BMI en heb een lovehandle die ik er wel weer af kan sporten. Zolang ik me goed voel ga ik mijn eetgewoonten niet wijzigen
(just kiddin).
schandalig hoor.
). Een maand in Nederland waarin ik precies dezelfde eetgewoontes (behalve de ongezonde) naleefde en ik was weer 7 kilo aangekomen.