Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik begrijp je wel hoor, ik verwacht ook zeker geen wondermiddeltjes of permanente oplossingen. Ik wil vooral graag weten wat er aan de hand is (misschien is het wel iets heel anders dan ik denk), en daarna zie ik wel weer verder.
tweefysiotherapeuten hebben gekeken of het gaat om hypermobiloteit en de ene zegt van wel maar de ander zegt van niet. Dat mijn knieën extreem mobiel zijn staat wel vast, maar de rest van mijm gewrichten niet echt. Ik kan mijn knieën bijvoorbeeld wel echt flink overstrekken en ik kan mijn knieschijf ook alle kanten op laten gaan
ook het plat op de vloer zetten van mijn handen is geen probleem. Verder heb ik alle klachten die erbij horen maar verder heb ik dus nergens echt extreem mobiele gewrichten, terwijl ik wel in de meeste gewrichten pijn ervaar. Het is gewoon raar.
Dani schreef:Jessix: bedankt voor je toelichting, dit staat een stuk vriendelijker dan je eerste post.Ik begrijp je wel hoor, ik verwacht ook zeker geen wondermiddeltjes of permanente oplossingen. Ik wil vooral graag weten wat er aan de hand is (misschien is het wel iets heel anders dan ik denk), en daarna zie ik wel weer verder.
Jackyy: Wat is de reden dat je niet de diagnose eds kreeg? Met sporten moet ik inderdaad opletten, ik ben nogal blessuregevoelig. Maar ik doe al 10 jaar dezelfde sporten (jiu-jitsu en karate), dus ik ben de bewegingen wel gewend, dat scheelt denk ik. Ik weet precies tot hoever ik kan gaan.
2 dagen niet kunnen lopen. Nu wordt het kouder en krijg ik ook last in ellebogen, polsen, enkels ( altijd al probleem geweest ) en heupen. Onwijs spierpijn. Traplopen fietsen paardrijden gaat niet. Ik rij nu al 3 maanden niet alleen zonder zadel en zelfs dan kan ik de dag er na amper lopen. Ik nam altijd pijnstillers 400 gr ibuprofen 2/3 x op een dag. En dat helpt nu niet meer. Ik moet iedere dag naar school op de fiets, helaas zit mijn school in een oud klooster dus heel veel trappen en lopen. Morgen vroeg heb ik weer een afspraak met de dokter, mijn moeder wilt laten bloed prikken omdat reuma in de familie zit en zij deze klachten herkent.
)femkepien schreef:Alsof ik mezelf hoor ( ja ik ben echt pas 15 ). Begon met mijn aan de knieën ongv 3 maanden geleden. Niet meer over gegaan,
)