Ik heb vroeger iets soortgelijks gehad, allen de locatie in mijn voet was gunstig.
Lekker aan het dansen op mijn kamer (14 jaar oud), voelde ik dus ook wat mijn voet inschieten. Deed geen pijn en zag ook niet meteen wat het was.
Keek naar mijn grote teen en zag eigenlijk op een klein gaatje met iets rood (minibeetje bloed) helemaal niets.
Andere kant (binnenzijde teen) niets te zien. Groot vraagteken natuurlijk............wat zat er in mijn teen.

Helder momentje: Ik druk tegen de binnenkant van mijn grote teen aan en wat gebeurt........... er komt een stukje naald uit aan de buitenkant
Toen ik dat zag werd ik even onpasselijk, want die naald zat dus gewoon overdwars in mijn teen.
Maar toch even doorgezet en heel stoer dat stukje naald vastgepakt en toen kon ik hem er zo uit trekken.
Helaas zit hij bij jou wel op een onfortuinlijke plek zo te zien. Lastig keuze hoor, natuurlijk zit je niet te wachten op hechtingen in je voet, maar ik zou er ook net heel gerust op zijn om het te laten zitten eigenlijk. Juist een naald (scherp) zou nog kunnen verplaatsen lijkt mij.
Sterkte met je keuze in ieder geval