Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Skyliner schreef:Jaime_ schreef:Kleine moeite om te typen Skyliner, maar veel moeilijker om uit te voeren, anders was dat zeker al lang zo geweest.
Denk bij elke sigaret na over de gevolgen ervan en dat die ene sigaret wel iets uitmaakt![]()
[ Video ]
Let op: Kan als schokkend gezien worden![]()
ingeb0rg schreef:Ik snap sommige moeilijke praat hier niet hoor haha.
Mijn e-sigaret komt van e-smoking.nl en had hem heel netjes de volgende dag al in huis. Ik rook de middelste patronen, die 9,95 per pakje kosten en daar doe ik ongeveer twee weken mee. Smaak regular en ik proef haast geen verschil!
Startpakket is 59 euro voor 2 sigaretten oplader en patronen die je erbij krijgt!
Mij bevalt het prima dus ik zeg zeer zeker doen!
Jaime_ schreef:ik heb gisteren een menthol liquid gehaald, en die vind ik wel prima smaken. Ben me nu heel erg aan het inlezen, er is echt heel veel info over te vinden. Je hebt ontzettend veel mogelijkheden.
Leuke bijkomstigheid, is dat ik nu zonder enige moeite al haast geen gewone brand-sigaretten meer rook. Gewoon omdat de behoefte er niet is.. Terwijl ik normaal echt een stevige roker ben..
Shenavallie schreef:Mijn man werkt op de bekendste luchthaven van Nederland en in eerste instantie werd gezegd dat er sprake was van mogelijk explosie-gevaar (in combinatie met angsten voor terrorisme), maar nu hebben de werknemers de werkelijke reden gehoord: het bedrijf verliest giga-bedragen op maandbasis als men electrisch rookt in plaats van echte sigaretten. Er wordt namelijk op de luchthaven ook tabak verkocht en als de werknemers daar niet meer afnemen, zal het dus flinke verliezen lijden. Schijnbaar is het verkloten van de gezondheid van je werknemers minder erg...