foto als bewijs https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 4773_n.jpgnog geen kind trouwens, foto is van 11 september!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
foto als bewijs https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 4773_n.jpglistiglistje schreef:krukjefoto als bewijs https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 4773_n.jpg
nog geen kind trouwens, foto is van 11 september!
en sterkte met afwachten
het kindje zat/ was veilig in mijn buik
Verloskundige maakte zich ook geen zorgen dus ik heb tot 30 weken ongeveer door gereden. Nadat ik gestopt was met rijden had ik binnen 2 weken last van bekkenistabiliteit. StalNollie schreef:shirleybill schreef:Bedankt ja alles geregeld binnen 2 weken eens langs enz nou ik ben echt bang dat we het kindje zullen verliezen en uit elkaar gaan groeien of hij me niet meer graag zal zien als ik een bolle buik heb!
Ook door mijn job word het vast zwaar ik ben lo leerkracht leerlingen hebben het al doormaar vind ik. Niet erg! Ik Geef aan de 1ste en 2de extra lessen en die zorgen wel goed voor mij
rijden zal ik vast enkel stap doen Want Kheb toch wat schrik!
Bedankt iederen
het mag zolang je lichaam het aangeeft nog te kunnen
ik zelf niet gedaan ivm risico.
heb dan ook vaak alleen jonge paarden te rijden.
verder vind ik dat je wel mag op gaan letten op je typen voor een leerkracht typ je erg slordig en kom je nogal jong en kind over.
Ragdollcat schreef:Het gaat er toch niet om of je wel erop kan komen en rijden mag?
Het gaat om de risico's, want het blijven dieren he en die kunnen malle fratsen uithalen als het ergens van schrikt of wat dan ook als je erop zit.
Ik zou niet gaan rijden maar lekker tutten en ermee longeren.
(western) kinel schreef:Wat risico betreft, dan kun je beter thuis blijven zitten. Dan zitten er overal risico's aan verbonden als je het zo bekijkt. Ben zelf met 4maanden gestopt met rijden, doordat ik mijn banden begon te voelen. Heb wel nog met 6.5 maand als groom meegeholpen. Maar ben er niet meer op gestapt. Je moet gewoon doen waar jij je het prettigst bij voelt . Je lichaam geeft zelf aan wat gaat en wat niet. Voor je het weet zit je weer op het paard.
Citaat:dat klopt, maar er is verschil tussen de normale dagelijkse dingen en het gevaar echt opzoeken, dan vind ik dat als je zwanger op een paard gaat zitten je bewust het gevaar opzoekt. Als je op een stoep loopt b.v schiet die echt niet ineens weg.
Maar wat ik dan afvraag, wat vinden de a.s vaders ervan dat de moeder van hun ongeboren kindje deze dingen doet?
Sizzle schreef:Citaat:dat klopt, maar er is verschil tussen de normale dagelijkse dingen en het gevaar echt opzoeken, dan vind ik dat als je zwanger op een paard gaat zitten je bewust het gevaar opzoekt. Als je op een stoep loopt b.v schiet die echt niet ineens weg.
Maar wat ik dan afvraag, wat vinden de a.s vaders ervan dat de moeder van hun ongeboren kindje deze dingen doet?
Dat vind ik dan weer volledig onzin. Ik ben de afgelopen jaar vaker van de fiets gereden door auto's dan van een paard gevallen.
en vind het raar dat mensen het wel doen en onverantwoordelijk. Maar das mijn mening, Diegene die het wel willen doen moeten dat zelf weten