vet laten bevriezen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 22:22

moonfish13 schreef:
Vet op je buik krijg je dan zo weer terug.
Tenzij je strak suikers gaat schrappen ed werkt dat dus niet.
Insulineaanmaak stimuleert namelijk vet op de buik.
Vandaar de uitspraak bierbuik, bier heeft een hoge glycemische index. :)

Als je het al krijgt na het bevriezen moet je echt je strak aan een ubergezond eetschema houden zonder suiker wil het zo blijven denk ik. :)

En misschien eerst proberen om dit aan te passen, wie weet helpt het :) Ik zou het bevriezen in ieder geval niet doen, je weet maar nooit wat de gevolgen voor de langere termijn zijn. Dat vet moet 'ergens' blijven toch? Klinkt griezelig.

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-13 10:48

3bengels schreef:
Nrkee schreef:
Hallo bokkers

Sinds ongeveer een jaar is er een nieuwe methode op de markt waar je centimeters kan kwijtraken door middel van bet laten bevriezen. Dit leek mij ook wel iets dus ben ik gaan googlen. De ervaringen die ik daar lees zijn erg positief,maar ik vroeg me af of er hier misschien iemand is die hier zelf ervaring mee heeft?

Ik zou het graag willen doen bij mijn buik en lovehandles

Groetjes Noortje

Ik zie nu pas dat je uit son en Breugel komt. Sport jij bij Sonsport? Je moet eens naar Nick vragen. Die geeft de behandelingen daar. Maar waar ik wel rekening mee zou houden is of je het geld er aan uit wil geven. Je bent nog maar 20. Wat nou als je straks kinderen wilt? Dan moet je daarna weer opnieuw die behandelingen ondergaan. Want tijdens een zwangerschap veranderd weer alles aanmelden lichaam. Mijn lichaam is in iedergeval totaal anders als voor de zwangerschap. Mocht je er nog vragen over hebben dan hoor laat maar even weten. Mijn man is instucteur bij Sonsport.

Ja ik sport bij sonsport haha
Nick belde me van de week hierover. Ben er nog niet uit of ik het ga doen.
Wie is jouw man dan als ik vragen mag?

3bengels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 20:03

Citaat:
Ja ik sport bij sonsport haha
Nick belde me van de week hierover. Ben er nog niet uit of ik het ga doen.
Wie is jouw man dan als ik vragen mag?

Mijn man is Paul. Hij geeft een paar uur per week les. Dit is voor hem een bijbaantje. Hij geeft onder andere op donderdag de bootcamp. Maar we zijn er allebei wel elke dag te vinden om te sporten.

Maar nog even terugkomend of je het wel of niet moet doen. Ik vind het heel veel geld voor een behandeling. En als je straks ooit zwanger raakt dan heb je de behandeling eigenlijk voor niks gedaan. Als je het al ooit zou doen zou ik het pas doen als je al kinderen hebt. Je lichaam veranderd zoveel door een zwangerschap. ( ik kan daar helaas over mee praten na 3 kinderen |( )

verootjoo

Re: vet laten bevriezen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 20:17

Euhm... Je bent een vrouw... Die hebben buik en lovehandles...

Maar op zich is het een goede methode, vooral voor degene die hem aanbieden. Het kost klauwen met geld en je weet zeker dat de mensen terugkomen :Y) helemaal als ze een kind hebben gehad of toch hun eet/beweegpatroon niet goed kunnen veranderen.

Maw; ik zou er echt nooit aan beginnen, wat een onzin zeg.