Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SuzanH schreef:Jepp!
Het idee van, oh nu kan ik niet flauwvallen of nu kan ik het even niet hebben, toets/sollicitatie.
En hoppa, zweetbreekt me uit, beeld trilt en vervaagt, duizelig, misselijk.. Jaa..
Ti's ontzettend moeilijk mee omgaan, ik was net 13 toen alles begon...
Rebeccaa schreef:SuzanH schreef:Jepp!
Het idee van, oh nu kan ik niet flauwvallen of nu kan ik het even niet hebben, toets/sollicitatie.
En hoppa, zweetbreekt me uit, beeld trilt en vervaagt, duizelig, misselijk.. Jaa..
Ik val mijn hele leven al regelmatig flauw, maar dit is sinds een jaar of 2 aan de gang haha. Het slaat ook nergens op want ik voelde me gewoon hartstikke goed, maar toch.. Ik had in juni een toelatingstest voor mijn opleiding en daar ben ik (door spanning? Het was ook 35 graden namelijk haha) flauwgevallen. Sindsdien ben ik zo bang om overal flauw te vallen.. Ik ben ook een keer met een Nederlands presentatie flauw gevallen haha.. sindsdien vind ik presenteren ook echt een ramp omdat ik zo bang ben dat ik flauw ga vallen.
Rebeccaa schreef:SuzanH schreef:Jepp!
Ik val mijn hele leven al regelmatig flauw, maar dit is sinds een jaar of 2 aan de gang haha. Het slaat ook nergens op want ik voelde me gewoon hartstikke goed, maar toch.. Ik had in juni een toelatingstest voor mijn opleiding en daar ben ik (door spanning? Het was ook 35 graden namelijk haha) flauwgevallen. Sindsdien ben ik zo bang om overal flauw te vallen.. Ik ben ook een keer met een Nederlands presentatie flauw gevallen haha.. sindsdien vind ik presenteren ook echt een ramp omdat ik zo bang ben dat ik flauw ga vallen.
Rebeccaa schreef:Ik val mijn hele leven al regelmatig flauw, maar dit is sinds een jaar of 2 aan de gang haha. Het slaat ook nergens op want ik voelde me gewoon hartstikke goed, maar toch.. Ik had in juni een toelatingstest voor mijn opleiding en daar ben ik (door spanning? Het was ook 35 graden namelijk haha) flauwgevallen. Sindsdien ben ik zo bang om overal flauw te vallen.. Ik ben ook een keer met een Nederlands presentatie flauw gevallen haha.. sindsdien vind ik presenteren ook echt een ramp omdat ik zo bang ben dat ik flauw ga vallen.
) in zit. Echt, als ik me zo voel dan kan ik er donder op zeggen dat ik kan gaan zoeken op labeltjes van dingen die ik de afgelopen uren gegeten heb en dan staat die zooi er toch weer onder 1 of andere schuilnaam tussen