ik draai en schop en ik draai mezelf helemaal in de dekens
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

MarjanB schreef:Knarsetanden, schoppen met mn benen, inbrekers aanvallen (met als gevolg houtgreep door vriend en ik bont en blauw) praten, autowassen, werken, inja roepen dat ze de wei uit moet en het wachtwoord van mn telefoon veranderen en de volgende dag niet meer weten wat nou het wachtwoord is... Ik heb een hele levendige fantasie in mn slaap en wissel alles af gelukkig. Mn vriend is er zo nu en dan minder blij mee.
lekker vervelend 
knetterhard schreef:Mjetterd schreef:Dromen dat mijn vriend vreemdgaat (afgelopen nacht). Dat is best raar wakker worden als hij dan naast je ligt en je je afvraagt of het nou een droom was
Ohh vreselijk, ik had dat dus ook vannacht, maar ik droomde dat mijn vriendin in de sloot was gereden met haar auto en werd nogal raar wakker
Heb jij je dromen weleens opgezocht? Ik heb toevallig gisteren daar naar gekeken

wel apart dat je het de volgende dag gewoon niet meer weet..

We sliepen in een kamertje met een balkon. Ik ben dus in mijn slaap naar buiten gegaan, de deur opengemaakt en van het balkon afgeklommen toen ik op de grond stond. Toen liep ik om he hotel heen en ben via de grote ingang naar binnen gegaan, en rechtstreeks doorgelopen naa onze deur. En er toen op geklopt, stond mijn vader daar met een fles ofzo in zijn hand, bang voor een dief. Was het zijn eigen dochter