Wat doen jullie in je slaap?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rosannee_

Re: Wat doen jullie in je slaap?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:59

ik praat altijd heel veel volgens mijn vriend, dat is altijd wel lachwekkend.
ik draai en schop en ik draai mezelf helemaal in de dekens :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 10:30

LZP -> MW

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 10:39

Ik was een regelrechte ramp, nu doe ik het gelukkig niet meer:

1. Ik draai mezelf helemaal in de dekens
2. Slaapwandelen
3. De raarste dromen
4. Wakker worden in de nacht (terwijl je slaap, jaja klink raar) en complette onzin tegen mijn ouders zitten praten, een keer had ik het over stoelen, andere keer, deed ik alsof ik ziek was.
5. In lig over het hele bed
6. Sla in m'n slaap

Als het nog erger kan _O-

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 10:44

Knarsetanden, schoppen met mn benen, inbrekers aanvallen (met als gevolg houtgreep door vriend en ik bont en blauw) praten, autowassen, werken, inja roepen dat ze de wei uit moet en het wachtwoord van mn telefoon veranderen en de volgende dag niet meer weten wat nou het wachtwoord is... Ik heb een hele levendige fantasie in mn slaap en wissel alles af gelukkig. Mn vriend is er zo nu en dan minder blij mee.

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 10:45

Bij mij valt het draaien enzo nogal mee, maar ik kan er soms echt niet tegen dat ik aangeraakt word :')
Dan lig ik lekker te slapen en doet m'n vriend zijn arm om me heen en dan krijg ik altijd een soort ik weet niet, boze golf door me heen ofzo en zorg dan dat die arm zo snel mogelijk weer weg is :')
Ik ben eigenlijk echt een gemene slaper, als ik zo goed als in slaap ben gevallen durf ik wel eens gewoon beginnen schelden uit het niks, dan zeg ik ineens sukkel ofzo tegen m'n vriend. Gebeurd eigenlijk echt regelmatig haha.

Hij weet dat ik het niet expres doe en meestal ben ik het ook gewoon vergeten de volgende dag :D

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 10:46

MarjanB schreef:
Knarsetanden, schoppen met mn benen, inbrekers aanvallen (met als gevolg houtgreep door vriend en ik bont en blauw) praten, autowassen, werken, inja roepen dat ze de wei uit moet en het wachtwoord van mn telefoon veranderen en de volgende dag niet meer weten wat nou het wachtwoord is... Ik heb een hele levendige fantasie in mn slaap en wissel alles af gelukkig. Mn vriend is er zo nu en dan minder blij mee.

hahahaha dat van dat wachtwoord :') lekker vervelend

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 10:52

Ik doe niet knarsetanden maar doe onbewust heel hard mijn kaken opeen, gevolg chronisch kaakgewrichtsontsteking aan beide kanten :')

Als ik nogn aar wc moet en toch niet wil dan slaapwandel ik naar beneden, naar de wc en kruip nadien boven terug in bed....
En dan zo van hmmm ik heb 'smorgens geen gevoel mee dat ik moet plassen?

Met mijn ex kon je hele conversatie voeren dat ie 'wakker' was en 's morgens wist die daar niks meer van...

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 13:15

knetterhard schreef:
Mjetterd schreef:
Dromen dat mijn vriend vreemdgaat (afgelopen nacht). Dat is best raar wakker worden als hij dan naast je ligt en je je afvraagt of het nou een droom was *D

Ohh vreselijk, ik had dat dus ook vannacht, maar ik droomde dat mijn vriendin in de sloot was gereden met haar auto en werd nogal raar wakker :+

Heb jij je dromen weleens opgezocht? Ik heb toevallig gisteren daar naar gekeken :j

Nou, dat is best toevallig dat je dat vraagt. Ik heb er vanochtend eens na gekeken. Maar ik geloof er niet zo in, het zou namelijk betekenen dat ik onzeker ben in onze relatie en dat we te weinig communiceren.

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 13:21

Ik doe karate :Y)
Heb mijn moeder ook al eens een blauw oog geslagen :')

Verder praat ik heel veel over van alles en nog wat (mijn moeder hoort me letterlijk door de muur heen) en ik snurk (best hard O:) )

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-13 13:46

Leuk al die verhalen :D

Dat slaapwandelen, kun je daar nog vanaf komen? Ik ben nogal bang dat ik daar langzaam naar toe ontwikkel omdat ik soms gewoon spullen in m'n slaap pak dus, haha. :P

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 13:58

Ja, hoor. Ik doe het nu niet meer.

britt299

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 16:29

Ik praat in mijn slaap. Ook slaapwandel ik heel fanatiek en ga ik dus midden in de nacht naar beneden om televisie te kijken. Meestal na een half uurtje ga ik weer terug naar boven, volgens mijn moeder die het overigens niet erg leuk vind. :') wel apart dat je het de volgende dag gewoon niet meer weet.. :=

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 16:35

Ik praat ook wel eens in mijn slaap schijnt. En soms lig ik ook wel eens met mijn hoofd aan het voeteneind en dan wordt ik wakker en ben ik bijvoorbeeld mijn kussen of deken kwijt. :')
Het ergste is denk ik wel dat ik slaapwandelend naar beneden liep en met m'n pyjama en al onder de douche wou. Gelukkig kon m'n moeder me er net op tijd van onder trekken en was alles niet nat geworden. _O-

lambiek_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 16:47

Ik had vorige week de hele week taalcursus op school ik ga de pabo doen dus moest taal bijspijkeren voor de taaltoets. Meestal voordat ik ga slapen zet ik mijn tv op sleeptimer zodat hrt niet uitmaakt dat ik in slaap val. Dat deed ik vorige week dus ook, toen kwam me moeder me kamer binnen om te zeggen dat detv nog aanstond en toen zei ik in mijn slaap dat ik aan het kijken was en het ging over het lijdend voorwerp terwijl ik de valleys aan het kijken was.
Daarnaast slaapwandel ikde laatste tijd ook weerveel. Zo heb ik gister een glaswater gepakt en naast de afwasmiddel op het aanrecht heb gezet. En dit dus rond 3 uur tegen me moeder gezegd :')

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 16:48

Vroeger slaapwandelde ik veel als ik 's nachts ging plassen. De deur van de wc was tegenover de deur van de keuken en ik nam dus vaak de verkeerde :') Zo heb ik ooit bijna in de koelkast geplast en op een stoel, gelukkig was mijn vader altijd net op tijd :+ Nu draai ik vooral veel en soms snurken :o

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 16:52

Ik heb echt een keer op een bord eten dat in de koelkast stond geplast! En vorige week heb ik voor het eerst sinds jaaaaren weer geslaapwandeld. Doodeng vond ik het!

Verder praat ik, net als mijn moeder, in mijn slaap.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 16:52

Ik doe vrij weinig in m'n slaap af en toe praat ik wat als ik een indrukwekkende dag heb gehad, ik slaap ook heel licht dus zal weinig activiteit uit mij komen. M'n vriend is heel druk in z'n slaap en kan zomaar z'n wekker gaan verzetten in z'n slaap, mij een blauw oog geven, hij doet ook vaak computer spelletjes na spelen in z'n slaap en hij doet vaak vecht spelletjes of achter de kinect dus je kan wel raden wat voor bewegingen hij maakt.
En tanden knarsen doet hij heel vaak.... |o

Ja ik lig regelmatig op de bank voor m'n eigen rust -O-

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 16:54

Ik praat, stoot mijn hoofd tien keer tegen hetzelfde en bestel eten *\o/* En soms word ik zelfs wakker met mijn hoofd bij het voeteneind, en mijn dekens liggen ook altijd half van het bed af.

xsarinax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:01

Ik heb best wel vaak dat ik tijdens mijn slaap mijn wekker hoor. :')
1x heb ik gehad dat ik me ging douchen om 3u nachts en later besefte waarom het ontbijt nóg niet op tafel stond. :')
ook praat ik in mijn slaap en ga ik mijn bed uit om iets te pakken en ik later niet weet wat ik aan het doen was, en bedenken dat ik weer slaapwandelde. Dus maar weer gaat liggen.
Tja rare dingen dus :+

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:04

Wat een hilarisch topic _O-

Ik zet alleen mijn wekker uit in mijn slaap. En dat is behoorlijk vervelend :+

xsarinax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:08

Ik heb ook een x dat ik op wintersport waren ik ineens riep: WAAR IS MIJN SKI!
En een kwartiertje later riep ik: OH HIER IS IE.

En zelfs deze vakantie, konden we (overdag) de camping niet vinden in parijs.
Had ik in die nacht geroepen : IK HEB HET ADRES NIEHIET !! Hahaha :')

@sokje_6 helemaal mee eens! ;)

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:10

xsarinax schreef:

PROEST!!! _O- _O- _O-

PatriciaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:10

Het schijnt dat ik van de week aan het 'trampoline springen' was op bed :+

Springen en weer op me kont laten vallen en weer springen xD

Ook praten schijn ik regelmatig te doen xD

xsarinax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:12

Anna_Dani schreef:
xsarinax schreef:

PROEST!!! _O- _O- _O-

Jaah mijn ouders lagen ook in een deuk _O-

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:14

Ik ben in Grienkenland wel eens weggelopen... :') We sliepen in een kamertje met een balkon. Ik ben dus in mijn slaap naar buiten gegaan, de deur opengemaakt en van het balkon afgeklommen toen ik op de grond stond. Toen liep ik om he hotel heen en ben via de grote ingang naar binnen gegaan, en rechtstreeks doorgelopen naa onze deur. En er toen op geklopt, stond mijn vader daar met een fles ofzo in zijn hand, bang voor een dief. Was het zijn eigen dochter _O-

In mijn slaap gooi ik vooral mijn deken en kussen weg en loop dan keihard te schreeuwen wie mijn deken en kussen heeft gepakt :')