Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
deze diagnose mag absoluut niet gesteld worden onder de 21 jaar. En al helemaal niet als diegene de client niet zelf heeft gezien. En ook niet door een homeopaat..
wat denkt ie wel niet.
xMendy schreef:Ik snap ook niet zo waarom het tijdens een therapiesessie voor JOU over de problemen van een ander gaat. Oke, als je je geen raad weet hoe je ermee om moet gaan kan ik er nog inkomen. Maar hier worden allerlei dingen gesuggereerd die niet eens hoeven te kloppen en loop jij vervolgens met iets in je hoofd waar je 'iets mee moet'. Omdat je therapeut heeft gezegd dat je vriendin mogelijk BPS heeft. Het gaat toch om JOUW problemen en hoe je ermee omgaat en niet HAAR problemen?
Adamootje schreef:Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd wat je anders met onze adviezen en de 'diagnose' zou hebben gedaan... Je hebt nu geen contact met haar lees ik. Wat zij doet zijn jouw zaken niet, als ik even hard mag zijn. Als je je zorgen maakt (althans, daar ga ik van uit), dan kan je dat toch tegen haar zeggen?
xTitanic schreef:xMendy schreef:Ik snap ook niet zo waarom het tijdens een therapiesessie voor JOU over de problemen van een ander gaat. Oke, als je je geen raad weet hoe je ermee om moet gaan kan ik er nog inkomen. Maar hier worden allerlei dingen gesuggereerd die niet eens hoeven te kloppen en loop jij vervolgens met iets in je hoofd waar je 'iets mee moet'. Omdat je therapeut heeft gezegd dat je vriendin mogelijk BPS heeft. Het gaat toch om JOUW problemen en hoe je ermee omgaat en niet HAAR problemen?
Ehm, daar ging het niet over, het ging over MIJ en mijn verwerkingsproces over de hele relatie toestand dat ik achter de rug heb. En daaruit kwam dan het volgende, dìt onderwerp. (wat misschien 5 min aan bod is gekomen..)
pff
Mear schreef:5 minuten gesprekje over iemand + een diagnose, wat een wereld psycholoogScheelt een hoop tijd op deze manier!
(nu niet gelijk boos worden of pff-en of jemig-en, gewoon een grapje)
Jij vroeg meningen, over wat je moest doen en hoe wij er in stonden.
Ik zou het laten gaan. Het zijn jouw zaken niet
xTitanic schreef:Ik heb er echt 0 verstand van dus ik ga er als een gek bij lopen en mij ongerust maken natuurlijk.
xTitanic schreef:Waar mijn probleem ook ligt, ze heeft mij al zoveel keer gebroken en ik zou nog altijd (als ik de kans krijg) weer een band willen opbouwen. Omdat ik haar wil helpen met 'wat' ze ook zit, borderline of niet, ze heeft nood aan hulp.
En jezelf ook niet.
xTitanic schreef:Ik ga bij een goede therapeut écht waar.
Ik vind het ook best knap hoe je van achter je scherm dit kan zeggen over hem.. hij kent vooral mijn moeder 'redelijk' persoonlijk en kent mij van een eerdere sessie over de scheiding van moeder/vader.
Maar oké, ik WOU alleen maar dat ik kon helpen, ik zie die persoon nog altijd heel graag ondanks alles wat er gebeurd is.
xTitanic schreef:Dit zou ik echt niet zeggenwij kennen hem persoonlijk en hij weet waar hij mee bezig is.
xMendy schreef:Heb met verbazing dit topic gelezen.
Hier iemand met borderlinedeze diagnose mag absoluut niet gesteld worden onder de 21 jaar. En al helemaal niet als diegene de client niet zelf heeft gezien. En ook niet door een homeopaat..
wat denkt ie wel niet.
Heb een heel onderzoek gehad voor er uberhaupt gesproken werd over een mogelijke persoonlijkheidsstoornis. Dus dat iemand dat even zo kan bepalen over iemand aan de hand van een verhaaltje van een kennis, dat is dus dikke bullshit. Ik heb heel wat psychiaters gezien voor ik m'n diagnose kreeg.
TS ik zou het loslaten. Niemand kan hier wat mee.
gezien dan de hersenen pas 'af' zijn.