Neusdouche

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Neusdouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 22:37

Ik had ook altijd een verstopte neus en toen bleken mijn neus schelpen te groot te zijn en toen zijn die, jawel, verschrompeld! :+ met een super heet dingetje waardoor het ging verschrompelen met alleen plaatselijke verdoving dus ik zag alles op 10 cm afstand gebeuren :') grote naalden mn neus in etc :+ toen moest ik ook een paar dagen de neusdouche gebruiken, een keer vergeten te schudden had ik een halve lepel zout in mn neus, AUW... maar het hielp wel! nu bijna altijd adem! gebruik nog wel blauwe allergie pilletjes!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 07:56

@slvna je moet ook, terwijl je spuit, je neus ophalen dan spoel je ook je holtes.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 07:59

Dit is ook wel wat voor mij zeg! Ik heb ook 3/4 deel van het jaar een verstopte neus. Neusspray helpt niet, en mag je ook niet langer dan ik dacht 10 dagen achter elkaar gebruiken. Ook die snuif stokjes werken niet, het dringt niet diep genoeg door.. Snuiten? Lukt niet, opsnuifen? Grapje zeker.. Sorry voor de details.. Waar haal je dit ding en kan het geen kwaad verder?

Atani

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-13 08:02

Ik heb het gewoon bij de apotheker gehaald :)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 08:50

Ja opsnuiven anders komt het alleen in je neus zelf en heeft het weinig nut.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 08:57

Ik deed dat ook wel eens, als kind/tiener was ik de hele winter maar verkouden, gek werd ik ervan. Grote kom lauw water, zout erdoorheen (zeezout) en dan snuiven maar en vervolgens uitspugen in een ander kommetje. Het goorste gevoel wat ik ooit gekend heb, maar ooooh daarna, adem! Mijn voorhoofd leeg!

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 17:26

Het was echt helemaal leeg door spoelen en snuiten (ging eindelijk super makkelijk!) maar alsnog zat het binnen no time dicht.
Echt opsnuiven durf ik niet, doet echt onwijs veel pijn in mijn neus (zelfs bij gewoon water).

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 17:31

Ik vind het echt dé uitvinding! Heb zelfs al lang geen holte ontsteking meer gehad :D

Als de boel weer dicht zit, even lekker spoelen (en gruwelen van de drab die eruit komt :') ) en mijn hoofd voelt weer licht! Zelfs de hoofdpijn door de verstopte holtes is gewoon foetsie :D

Ik gebruik zelf nasaline neusdouche, met hun zout erbij. Want ik heb in de keukenkasten nog geen zout gevonden die geen reactie veroorzaakte...

Atani

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-13 15:14

Na mijn vorige reactie zat mijn neus ook binnen no-time weer dicht. Heb al 3 dagen hoofdpijn van verstopte sinussen en als ik het probeer te spoelen loopt het gewoon NIET door :( ik denk dat ik een speciaal geval ben.