Citaat:Overal waar ik jou zie reageren vraag ik me af waar jij je info vandaan hebt?
Hoi Rindin,
Deze info komt uit een cursus orthomoleculaire 'voedingsleer'.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

lijkt stom maar werkt echt.
Maar dat is heel makkelijk op te lossen met een soort kleine eitjes die je moet inbrengen 3 dagen achter elkaar. Kun je gewoon aankomen zonder huisarts 
Dorine92 schreef:Je weerstand kan idd verminderen door antibiotica, maar liever een verminderde weerstand dan nierbekkenontsteking.
[/quote]Citaat:Je kunt trouwens wel van onderen een ontregelde bacterie balans krijgen van antibiotica (in de volksmond wordt dat gewoon schimmel genoemd). Dus als je over een paar weken daar jeuk hebt dan weet je hoe dat komtMaar dat is heel makkelijk op te lossen met een soort kleine eitjes die je moet inbrengen 3 dagen achter elkaar. Kun je gewoon aankomen zonder huisarts
Dorine92 schreef:Otjuh schreef:Ik drink elke ochtend een glaasje cranberrysap bij t ontbijt, ter voorkoming van
Cranberrysap is als een druppeltje in de zee zegmaar. Je kunt beter cranberrycapsules nemen. Al drink je 6 pakken cranberrysap per dag, dan nog heeft het niet de werking van 1 capsule..
Janneke2 schreef:Dorine92 schreef:Je weerstand kan idd verminderen door antibiotica, maar liever een verminderde weerstand dan nierbekkenontsteking.
Meteen een goede weerstand voorkomt zowel blaasontsteking als de bijbehorende complicaties.Citaat:Je kunt trouwens wel van onderen een ontregelde bacterie balans krijgen van antibiotica (in de volksmond wordt dat gewoon schimmel genoemd). Dus als je over een paar weken daar jeuk hebt dan weet je hoe dat komtMaar dat is heel makkelijk op te lossen met een soort kleine eitjes die je moet inbrengen 3 dagen achter elkaar. Kun je gewoon aankomen zonder huisarts
Dorine92 schreef:Je weerstand kan idd verminderen door antibiotica, maar liever een verminderde weerstand dan nierbekkenontsteking.
Als je blaasontsteking hebt, wel antibiotica nemen, gelijk beginnen met cranberrycapsules en vitamine C, veel water drinken, vooral niet veel suiker eten, goed plassen, vooral als je seks hebt gehad. En uiteraard het verhaaltje van "van voor naar achteren afvegen" maar dat lijkt me duidelijk..
Je kunt trouwens wel van onderen een ontregelde bacterie balans krijgen van antibiotica (in de volksmond wordt dat gewoon schimmel genoemd). Dus als je over een paar weken daar jeuk hebt dan weet je hoe dat komtMaar dat is heel makkelijk op te lossen met een soort kleine eitjes die je moet inbrengen 3 dagen achter elkaar. Kun je gewoon aankomen zonder huisarts
Ninia schreef:Een onbehandelde nier(bekken) ontsteking is potentieel gevaarlijk.
MeesMo schreef:Dorine92 schreef:Is levensgevaarlijk om geen antibiotica te nemen. Als het doorslaat naar je nieren kun je wel doodgaan. Niet naar luisteren!
Mag ik vragen naar je bron? Ik heb meerdere keren nierbekkenontsteking gehad, maar hier nooit iets van gehoord?? Lijkt me wat overtrokken eerlijk gezegd.